Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark refunderer ikke længere ved for sen levering??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået min mor til at gå ca. 1500 pakkelabels igennem, da jeg regnede med som hidtil, at man kunne få fragten refunderet, på pakker der ikke er leveret fra dag til dag. Så ringer jeg ind i dag, og siger jeg sidder med 50 labels med for sen levering, og hvor trackingnumrene skal hen. Så siger han de ikke refunderer længere ved for sen levering siden 1. januar, medmindre man kan dokumentere tab i forbindelse med, at pakken er leveret for sent.

Det blev jeg godt nok lidt muggen over. Og jeg tør da slet ikke fortælle sandheden til min mor :)

Jeg mener bare jeg har fået refunderet pakker i år, men jeg husker måske forkert?

Vi har dag-til-dag levering, og overholder man den ikke, vil der muligvis være et tab i form af mistet kunde på sigt, men hvordan dokumenterer man det? Bange for det hele kommer til at løbe væk i arbejde og papirnusseri så, og det er nok også post danmarks mål med det.

 

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder i samme situation som dig. har lige haft en kunde der modtog en mail fra mig om, at ordren var afsendt d. 19.marts. Han modtog det i torsdags. Det er simpelthen for dårligt. Så når jeg taler med kunder så siger jeg, hvis post danmark holder hvad de lover.

Er mega muggen over det. Det ser jo ud til jeg har dårlig service. Og det har jeg ikke.

Kan ikke logge ind via mit gamle login så har lavet en ny
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille:

Det svar har jeg også fået... men her 2 mdr. efter har de sendt en kreditnota Big Smile

 Pernille - www.lillebi.dk

 

På pakker du har angivet efter 02.01.2008 som for sent leveret?

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm det bliver jeg faktisk i tvivl om... Det kan da godt være at jeg var for hurtig på tasterne og at pakkerne rent faktisk var fra december, men jeg fik ihvertfald 2 afslag, og alligevel refundering.

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er korrekt at Post Danmark ikke længere refunderer fragten for for sent levererede pakker, medmindre man kan dokumentere et økonomisk tab.

I kan læse de "nye" forretningsbetingelser for 2008 her se punkt 1.16.1

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)