Jeg har fået min mor til at gå ca. 1500 pakkelabels igennem, da jeg regnede med som hidtil, at man kunne få fragten refunderet, på pakker der ikke er leveret fra dag til dag. Så ringer jeg ind i dag, og siger jeg sidder med 50 labels med for sen levering, og hvor trackingnumrene skal hen. Så siger han de ikke refunderer længere ved for sen levering siden 1. januar, medmindre man kan dokumentere tab i forbindelse med, at pakken er leveret for sent. Det blev jeg godt nok lidt muggen over. Og jeg tør da slet ikke fortælle sandheden til min mor :) Jeg mener bare jeg har fået refunderet pakker i år, men jeg husker måske forkert? Vi har dag-til-dag levering, og overholder man den ikke, vil der muligvis være et tab i form af mistet kunde på sigt, men hvordan dokumenterer man det? Bange for det hele kommer til at løbe væk i arbejde og papirnusseri så, og det er nok også post danmarks mål med det.
|
Jeg sidder i samme situation som dig. har lige haft en kunde der modtog en mail fra mig om, at ordren var afsendt d. 19.marts. Han modtog det i torsdags. Det er simpelthen for dårligt. Så når jeg taler med kunder så siger jeg, hvis post danmark holder hvad de lover.
Er mega muggen over det. Det ser jo ud til jeg har dårlig service. Og det har jeg ikke.