Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube ?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Jeg søger et tilbud på at lave en hjemmeside som minder om youtube, hvor alle kan ligge videoer op, hvis man er oprettet som bruger.

 

Jeg har ikke brug for markedsundersøgelser bare et ca. tilbud på hvad det vil koste.

 

Mvh Mørch 

Mørch

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

uhh, det var godt nok noget af en opgave, bare lige at give et tilbud...

Skal den bare programmeres ud fra et en design(skabelon) eller skal der også laves et design?
Er der en projektbeskrivelse for, hvordan hele admin-interfacet skal se ud, eller skal den også laves?
Skal tilbudet være inkl. eller ekskl. hosting?
Er det kun den første programmeringsface du søger tilbud på, eller skal det også være med brugervenlighedsundersøgelser og efterfølgende tilpasninger?
Må opgaven outsources til billigere lande, eller foretrækker du danske udviklere?
Deadline?
... og sikkert 20 andre spørgsmål til professoren, hvis ikke jeg var træt lige nu :-)

Umiddelbart så tænker jeg, at vi snakker alt mellem 250.000 - 1.000.000 - nok også mere hvis du vil have tilbud på hele forløbet med eftersølgende ændringer og forbedringer.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du er så nummer 3 inden for den sidste måned der spørger om det.

 

Som de andre får du at vide at du skal finde en halv million til udvikling, test og opsætning og halvanden million til drift de første to år :)

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu da vi er i en iværksætterkontekst, vil jeg da gerne komme med et lidt mere iværksætter-pris-venligt forslag. ;-) 

Man kan vist få noget gratis programmel her: http://www.phpmotion.com/ - jeg har dog ingen erfaringer med det eller ide om hvorledes det skalerer (eller om det overhovedet kan skalere). Men det kunne da være en start

Derudover tror jeg du skal tage Mikkels halvanden million for driften med et gran salt :-) Det kan man umuligt sige noget om uden at få nogle forventede besøgstal og forbrugsmønstre på bordet og man bliver nok ikke af youtube-størrelse lige fra dag 1.

Til at starte med kan du nok nøjes med en billig server til små 10.000 - men sørg endelig for at have en god trafikaftale med din udbyder så du ikke lige pludselig står med en kæmpe, uventet regning.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Joergensen:

Til at starte med kan du nok nøjes med en billig server til små 10.000 - men sørg endelig for at have en god trafikaftale med din udbyder så du ikke lige pludselig står med en kæmpe, uventet regning.

 

Må desværre holde med mikkel her, det han snakkede om var simpelthen bare at dække udgiften til traffik, selvom du pakker filmene så æder de alligevel hurtigt 16 mb stykket og da folk tit lige skal sende det til venner og bekendte, var det ikke længe før gb bliver til terabyt..

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Tak for svarene.

Som jeg startede med at skrive søger jeg ikke markedsanalyser eller noget, blot en pris på at få lavet selve hjemmesiden. Det er ikke for at virke arrogant eller noget, men det er desværre en typisk ting på Amino at folk kommentere istedet for at læse hvad der bliver spurgt om. Jeg har styr på trafik osv.

 

Mvh Mørch 

Mørch

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mørch:

Hej Alle,

Tak for svarene.

Som jeg startede med at skrive søger jeg ikke markedsanalyser eller noget, blot en pris på at få lavet selve hjemmesiden. Det er ikke for at virke arrogant eller noget, men det er desværre en typisk ting på Amino at folk kommentere istedet for at læse hvad der bliver spurgt om. Jeg har styr på trafik osv.

 

Mvh Mørch 

Heh... Jeg kan sådan set godt forstå hvad du skriver, og det er da også irriterende for dig hvis du HAR tænkt alt igennem inden du poster her. Men der ligger ligesom to ting i det. For det første er det for de flestes vedkommende ikke for at genere dig - tværtimod er det for at hjælpe og er du heldig kan du endda få belyst nogle punkter du evt. ikke har tænkt over, og som kan være fatale længere henne i processen! For det andet - og det er heller ikke for at lyde arrogant - vrimler det på Amino med "iværksættere" der har fået alverdens åbenbaringer og bare lige skal have en pris på et sindsygt kompliceret system. At give et seriøst bud på en pris kræver tid, og så er det mildt sagt surt at sidde 2-3 dage og arbejde på tilbud til 2-3-400.000 for derefter at finde ud af at spørgeren syntes alt over 5000 og en halv kasse øl er for dyrt!

 DERFOR spørger folk ind til om du har taget div. ting med i dine overvejelser. Vil du undgå det må du komme med flere oplysninger i dit spørgsmål. Eks at du HAR taget højde for hosting, trafik etc. etc.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Regin siger det egentlig meget godt...

For at kunne give et sådan tilbud, så skal man altså vide lidt mere end bare "ligesom youtube" :-)
Jeg synes ikke, at jeg skrev en markedsanalyse til dig, men mere spørgsmål som du unægteligt bliver nødt til at give svar på, både for at du og programmøren ikke kommer til at stå med skægget i postkassen.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen findes et komponet som kan det samme som youtube til Joomla - dvs en 2500kr x moms.

Problemet er umiddelbart serveren skal gerne være uden timeout mm.

Ingen grund til flere hundrede tusind at spilde på det Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang kommer Grandholm på banen med de 2500 + moms

 

Der findes altså ikke den side eller system der ikke kan laves for 2500 kr. Yes FANTASTISK

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)