Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps  -  Ingen grund til at tage 250.000kr for noget som er lavet ...

Se komponentet her  : http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,1628/Itemid,35/

Eller andre muligheder http://extensions.joomla.org/index.php?option=com_mtree&task=listcats&cat_id=1808&Itemid=35

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Boysen:

Endnu engang kommer Grandholm på banen med de 2500 + moms

 

Der findes altså ikke den side eller system der ikke kan laves for 2500 kr. Yes FANTASTISK



Cool
Fra Aarhus N
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld men nu er jeg sku lidt sur efterhånde.. Granholm gå hjem og sut krans.. for fanden hvor er jeg træt af dig efterhånde. Du aner ikke en døjt om hvad du snaker om.

Du kan sagtens finde et FLV modul som kan lave flashfilm præcis som youtube, noget andet er så brugerstyring sammen med upload og 1000 andre ting.

 

Men til sagen.

 

Jeg har netop fået et site til godt over de 100.000,- og deri har jeg koden til at uploade video via brugermenu og herefter komprimering og afspildning.
men skal du efterligne youtube skal du nok kigge efter et udvikler team og youtube a like koster nok en del mere end hvad jeg fik lavet :)

Jeg kender nogen som kan lave det, men de leverer nu ikke så hurtigt som de gerne ville / fortæller de gør. Til gengæld er prisen dog rimelig fræk.

Endvidere, hvis du vil noget med dit site så SKAL du lave en kravspec og sådan er det bare. du skal forklare hvad der sker på hver eneste side, hver eneste fucking detalje i systemet. og så giver folk en pris ud fra det.. Det tror jeg helt sikkert fx. Mikkel / MC Solutions eller fx Anders fra ACENET gerne vil give dig såfremt du har en kravspec.

Hvis du ikke ved hvordan du laver kravspec, så køb en times konsulent ydelse fra Anders eller Mikkel og få dem til at forklare præcis hvad du skal gøre for at lave en optimal kravspec. Når kravspeccen er lavet så kan de skam give dig en rimelig nøjagtigt pris... dvs udvikler tid  x timepris. 


Simpelt! :D

 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej smith - hvem har tisset på din sukkermad Smile

Jeg fortæller hvad jeg kan lave - hvad er der galt i det ? Hvis de funktioner personen ønsker opfyldes af dette, hvorfor så betaler 250.000kr for at få lavet et site fra bunden ? Surprise

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ok, fint nok..

 

Jeg er frisk på  at betale 2500,- ex moms her og nu up-front såfremt vi kan lave en kontrakt på du kan levere youtube-look-a-like med samme funktioner indenfor 30 dage.

For hverdag du ikke leverer påbegynder vi med 300,- i dagbøder.. -

 Du har netop en kunde mellem fingrene - deal eller no deal?

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som skrevet kan jeg levere dette youtube lign. produkt http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,1628/Itemid,35/

Hvis du vil bestille dette produkt, er det fint for mig Smile  

Dagsbøder ? En som har set for meget håndværker fusk Cool 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Brian Knudsen:

Christian Joergensen:

Til at starte med kan du nok nøjes med en billig server til små 10.000 - men sørg endelig for at have en god trafikaftale med din udbyder så du ikke lige pludselig står med en kæmpe, uventet regning.

 

Må desværre holde med mikkel her, det han snakkede om var simpelthen bare at dække udgiften til traffik, selvom du pakker filmene så æder de alligevel hurtigt 16 mb stykket og da folk tit lige skal sende det til venner og bekendte, var det ikke længe før gb bliver til terabyt..

Jeg kan sagtens regne selv, og kender udemærket til markedspriser for trafik både i Danmark og i udenlandet. Min pointe var blot at man umuligt kan udtale sig om driftsbudgettet uden at kende til forventet besøgstal og forbrugsmønstre ;-)

Men hele snakken om driftsbudget er tilsyneladende irrelevant i denne tråd, da OP efter sigende allerede har en trafikaftale og kender sine udgifter på den post.

/Christian

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:
deal eller no deal?


Nu er Mørch jo ikke særlig præcis i sin beskrivelse.
Granholms system kan tilsyneladende godt leve op til én fortolkning af Mørchs ønsker - nemlig funktionen: Brugere kan uploade, alle kan se.

Jeg har ikke et klap forstand på hverken streaming eller trafik, men hvis Mørchs projekt handler om nogle få personer, der har behov for at dele nogle få videoer, kunne Granholms løsning vise sig at være fin.

Omvendt forekommer det indlysende, at Mørch ikke kan nøjes med en lille Joomlating, hvis han skal ud og konkurrere med YouTube for alvor.

Løsningen på kommunikationsproblemet heder - som det allerede er nævnt - kravsspecifikation.

mvh Hans

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian..

 Det er jeg godt klar over, problemet med indernettet er bare at du ikke helt selv er herre over hvem der besøger dig og hvornår, ergo har du ikke en ordentlige økonomisk ballast til driften, så er projektet ikke flyvefærdigt, ergo det afgår ved døden efter en lang pinefuld kamp fra en ellers ivrig iværksætter.

 Og når vi kommer til dimensioneringen af traffikken på "levende" billeder har jeg en ret interressant erfaring at trække på fra en af de leverandørgrupper af digital underholdning som har haft en meget stor betydning for nettets udvikling..

 

Og ja det kan være højt eller lavt sat, alt efter hvordan projektet udarter sig, men hvorfor ikke bare at starte med at lede efter finansieringen i en ordentlig størrelse fra start af?

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Nu er Mørch jo ikke særlig præcis i sin beskrivelse.
Granholms system kan tilsyneladende godt leve op til én fortolkning af Mørchs ønsker - nemlig funktionen: Brugere kan uploade, alle kan se.

Med alt respekt for alle parter her mener jeg faktisk også at det netop er problemet! Intet ondt ord om Granholms tilbud og produkter - tværtimod jeg mener der er plads til alle, men det er bare ikke det der bliver efterspurgt! Den sparsommelige kravspec går på et Youtube´a´like produkt - IKKE bare et tilfældigt system der kan uploade og vise! Det bringer mig frem til min pointe; Jeg har ofte fat i kunder som er ved at rive håret ud af sig selv, fordi webbranchen efterhånden er værre end det vilde west - og det skyldes BLANDT ANDET at nogle udbydere/leverandører ikke formår at holde sig til det segment de er gode til, eller ikke forstår at afdække krav og ønsker og sætte dem op mod funktionalitet i eks. eksisterende Opensource systemer! Derfor ender nogle kunder op med en leverandør der slet ikke har kunnet leve op til forventningerne, og det må vi andre så bøde for!

Det svarer lidt til at jeg påstår at der max. skal være en pædagog i hver institution - det er et spørgsmål om hegnets højde, nok Volt, og så ellers en god sluse hvor de skal hentes! Det er alt andet lige den billigste løsning, det er opfundet før - men næppe noget der fungerer i stor stil!

Undskyld hvis indlægget er lidt offtopic, nogle gange går der bare overtryk i systemet! Og undskyld til trådstarter for efterhånden af have spoleret hans tråd godt og grundigt!

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)