Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på af visitkort?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey...
Vil høre om der er nogle der kan give mig et tilbud på visitkort, skal bruge følgende mægnde:
 
3x500 stk.
5x200 stk.
4x100 stk.
 
Vil gerne ha tilbud her fra flere af jer, så jeg har mulighed for at vælge det bedste til prisen. Gerne både på hvis der skal være tryk på begge sider eller hvis jeg bare skal ha på den ene.
 
Mvh Morten Hundahl  -  Upfront Music

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Morten,

Jeg vil da godt give et tilbud på dine kort, men du skal være forberedt på at det ikke bliver det billigste. Der er andre herinde som bl.a. kan digitaltrykke og printe visitkort billigere end vi kan. Vi lægger til gengæld vægten på en god kvalitet, masser af valgmuligheder omkring form, tykkelse og efterbehandling samt en ordentlig rådgivning, så der ikke er nogen overraskelser undervejs.
 
Men hvis du stadig kunne være interesseret, kan du ikke lige sende mig din emailadresse?
jesper snabelA mediamouse.dk
 
Jeg har nogle spørgsmål der skal afklares omkring selve kortene men også layoutet inden jeg kan udregne en pris til dig. Bl.a. kan det være at det vil kunne betale sig vi offset-trykker visitkortene i stedet for at digitaltrykke dem - så bliver de også flottere. Men det kommer an på hvorledes du havde tænkt dig de skulle se ud.
 
Jeg kan også sender dig nogle prøver på nogle visitkort vi tidligere har kørt, så du kan se forskellen på de forskellige kvaliteter, efterbehandling m.m.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

kig på www.lasertryk.dk  bliver vist ikke billigere...

er kortet designet? ellers vil jeg gerne kigge på det...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Tryk på 1 side:
3x500 stk. 1458
5x200 stk.: 1245,-
4x100 stk.: 676,-
 
Tryk på 2 sider:
3x500 stk: 2298,-
5x200 stk.: 1895,-
4x100 stk.: 1196,-
 
Priserne er + moms. Jeg vil gerne give amino-brugere 10%
 
 
 
 
 
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)