Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at udforme markedsundersøgelse!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen!
 
Jeg har virkelig brug for hjælp/ideer til udformning af en markedsundersøgelse.
Jeg er igang med at stable et firma på benene, prøver ihvert fald på det.
Men for at min forretningsplan kan være fuldendt, skal jeg have smækket en markedsundersøgelse derind!
 
Jeg havde tænkt på 6-10 spørgsmål om emnet dvdfilm..
Skal have undersøgt hva folk søger på for at finde film og generelt hva de bruger på film om måneden og sådan..
 
Håber i har nogle forslag.. Jeg har blandt andet mulig for at sende den ud til 600 elever.. Men tænkte på om man herinde også kunne gøre det og derved ramme flere aldersgrupper??
 
Ps. jeg er ny herinde
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael,

Velkommen til! Du vil helt sikkert få noget ud af at komme med her.

Mit råd er at hvis du har noget tid og hvis der er noget spændende rent akademisk så skal du henvende dig til en handelshøjskole. Der vil de meget gerne have den tyep projekter til deres studerende på enten bachelor eller master niveau. Så kan du få lavet en fin undersøgelse uden omkostninger.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du selv vil stå for analysen kan jeg anbefale Surveyconsole.com, hvor du kan lave et online spørgeskema, det koster godt nok 150 kr om måneden eller sådan noget, men hvis du er en-to måneder om at lave analysen er det jo også til at betale, så afmelder du dig bare bagefter.

Du kan derefter lave en hjemmeside (bare en enkelt en, behøver ikke være køn) hvor du ligger et link til spørgeskemaet, samt udlover f.eks. en eller to dvd film til en tilfældigt trukket deltager. Derefter tilmelder du siden til diverse konkurrenceportaler, og du får pludselig en masse forskellige besøgene ind på siden, hvoraf en del vil besvare dit spørgeskema.
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt anbefale surveymonkey.com, det koster 20 dollars om måneden for den udvide version og det kan du både bruge via pop-up, alm. link og link i mail til egen side og deres hjemmeside.

Du kan få den til at springe i spørgsmålene osv osv
 
God fornøjelse med opgaven!
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Det kunne sikkert være mere relevant, at få foretaget undersøgelsen blandt et mere repræsentativt udsnit af befolkningen. Det er den slags vi bl.a. laver. Og jeg har netop iværksat en speciel undersøgelse for aminoer til en rigtig aminopris. Læs mere om den i denne tråd

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle det gode råd!!

Jeg vil helt sikkert tjekke dem alle ud og vurdere hvilke der passer bedst.
 
Det der med speciel aminopris, lyder som noget jeg har lyst til at vide mere om.
 
Men jeg har nu også generelt brug for forslag til at udforme spørgsmålene, så det både ser professionelt ud
og man får lyst til at tage undersøgelsen..
 
Mvh
Michael K
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael.

Som nævnt i tråden omkring mit tilbud om aminoundersøgelsen, så har jeg smider jeg de første 60.000,- i undersøgelsen, hvilket betyder at I får en yderst fordelagtig pris. Prisen afhænger af hvor mange der er med, da jeg satser på at holde skindet på minimum spidsen af næsen.
Men som jeg foreslår i mit sidste indlæg i tråden, så bliver det en spørgeskemabaseret undersøgelse, der kommer ud til et panel udvalgt efter kriterier, som interessenterne aftaler med os.

Som jeg også skriver, så er der support til udformingen af spørgsmålene fra en af mine konsulenter, der vil påtage sig opgaven.

Men skriv videre i tråden. Hvis interessen. Når jeg ved noget mere om, hvor mange, der ønsker at være med, så kan jeg sige meget mere om prisen....

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jan

Hvad mener du helt præcist med antallet af andre?
Altså jeg er jo ene om at starte min virksomhed op og jeg er stadig i opstartsfasen.
 
Jeg skal som sagt bruge undersøgelsen til min forretningsplan til banken, så jeg råder ikke over flere
tusinde til en markedsundersøgelse..
 
Jeg har bare brug for hjælp til udformning og evt. hvilke spørgsmål der bedst vil nå ud til folket.
Dit tilbud lyder meget lovende, men jeg har bare ikke ressourcer til dette.
 
Mvh
Michael k
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael.

Med andre, mener jeg andre aminoer, der også har lyst til at få foretaget en markedsundersøgelse. På den måde kan vi iværksætte en undersøgelse sammen, og dermed er der flere til at betale gildet. Spørgsmålene samles så i et skema. Derfor afhænger prisen af hvor mange andre, der vil være med i en undersøgelse. Men der er i hvert fald garanti for god pris. Vi finder den løsning der passer deltagerne bedst....

Men skriv videre inde på tråden....

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)