Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om de forskellige logo designs?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/22/2006 7:08:46 PM Forfatter: RENEGADE
SultanCard: Jeg har ikke noget imod farvevalget, jeg er dog ikke vild med den bøjet SC i baggrunden. Men hvis jeg skal vælge må det blive nr. 2
SultanGuide: Her foretrækker jeg helt klart nr. 5 eller 6
SultanParty: Her kan jeg bedst lide nr. 3 HVIS du bytter fonten ud med den fra nr. 2, den er mere læsevenlig.
mvh. RENEGADE

 
Hej Rene,
 
Tak for dit indlæg..
 
Er det et af dem du umiddelbart vil sige "Det der skal du bruge til alle 3"?
 
Tak

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil også oppe med på vognen om genkendelighed hele vejen igennem. Hælder mest til SULTAN Party logo nr. 2*.

Kunne forestille mig det grønne SULTAN med kronen vil kunne fungere godt, til alle dine produkter. Det grønne SULTAN med de fem stjerner under efterfulgt af henholdsvis card, party og guide.

*Det skal selvfølelig finpudses og måske forsøge med nogle andre farve sammensætninger, og finde det der fungere bedst.

Held og lykke med det.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William,

Jeg vil klart anbefale at du bruger en professionel grafiker til en sådan opgave.
Og med professionel mener jeg ikke en Mac-superbruger, men optimalt set én der kan tegne/formgive og "se" farver.  
De viste oplæg indikerer simpelthen ikke kvalitet, og dermed troværdighed som bør forbindes med et sådan kort.
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg skal vælge en linie ville jeg vælge SultanPartyLogo nr. 3 m. fonten fra nr. 2. - jeg synes helt klart at det er den bedste linie du kan køre med de forslag du viser. Eventuelt hvis du vil køre en mere stilren linie ville SultanGuideLogo nr. 5 være noget at gå ud fra...
 
Det lyder da i øvrigt som et spændende projekt du har gang i. Jeg skal måske til Antalya senere på året, det kan være du kan anbefale nogle gode gå-i-byen-steder?
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/23/2006 4:44:54 PM Forfatter: RENEGADE
Hvis jeg skal vælge en linie ville jeg vælge SultanPartyLogo nr. 3 m. fonten fra nr. 2. - jeg synes helt klart at det er den bedste linie du kan køre med de forslag du viser. Eventuelt hvis du vil køre en mere stilren linie ville SultanGuideLogo nr. 5 være noget at gå ud fra...
Det lyder da i øvrigt som et spændende projekt du har gang i. Jeg skal måske til Antalya senere på året, det kan være du kan anbefale nogle gode gå-i-byen-steder?
mvh. RENEGADE

 
Hej Rene,
 
Tak for dit indlæg. Jeg er selv begyndt at falde lidt for guide nr. 6, som minder meget om party nr. 2 og 3.. Nu må vi se. Min webdesigner kommer idag.. Så får jeg ham til at lege lidt med det
 
Mht. Antalya.. Så nej.. desværre Ærgerligt du ikke skal til Alanya.. Der kunne jeg lave en hel ugeplan for dig.. Kender gud og hver mand i Alanya.. Og de helt rigtige steder..
Men jeg har nogle gode kontakter til hoteller i hele Tyrkiet (Inkl. Antalya), hvis du kan bruge det til noget..
 
mvh
 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi Atak!
 
Jeg kan godt lide nr. 1 og selvfølgelig nr. 9, men jeg forstår virkelig ikke at rød skal blandes ind i blå og grøn. Det er måske bare mig der har det svært med den farvesammensætning...
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/26/2006 1:56:24 PM Forfatter: RENEGADE
Hi Atak!
Jeg kan godt lide nr. 1 og selvfølgelig nr. 9, men jeg forstår virkelig ikke at rød skal blandes ind i blå og grøn. Det er måske bare mig der har det svært med den farvesammensætning...
mvh. RENEGADE

 
Hej Rene,
 
Jeg er helt enig i det med farverne.. Jeg vil have max to farver i logoet.. og bryder mig ikke om den grønne..
 
Hvad syntes du om font? Jeg er blevet ret vild med den font han har brugt der..
 
Tak

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/26/2006 2:02:34 PM Forfatter: William Atak
Dato: 3/26/2006 1:56:24 PM Forfatter: RENEGADE
Hi Atak!
Jeg kan godt lide nr. 1 og selvfølgelig nr. 9, men jeg forstår virkelig ikke at rød skal blandes ind i blå og grøn. Det er måske bare mig der har det svært med den farvesammensætning...
mvh. RENEGADE

Hej Rene,
Jeg er helt enig i det med farverne.. Jeg vil have max to farver i logoet.. og bryder mig ikke om den grønne..
Hvad syntes du om font? Jeg er blevet ret vild med den font han har brugt der..
Tak

 
Jeg kan skam godt lide fonten - den er tilpas læsbar og passer godt ind i konceptet.
 
mvh. RENEGADE
 
 

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)