Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der marked for det?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Ang. idéen med indvandrerne, så synes jeg det lyder en anelse omsonst at lave en hjemmeside til at hjælpe folk med ansøgninger, hvis hjemmesiden skal være på dansk. Hvis du laver den på arabisk mv., så er det en glimrende idé tror jeg.
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Den idé har jeg slet ikke tænkt videre over, men hvis det skulle være, så skulle det selvfølgelig være muligt at vælge alle sprog, så brugerne kan læse det på lige netop deres sprog.

 

Dbh Peter.

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke for at være pesimist men ville det ikke være træls at stå og glo ind i væggen sammen med sin laptop?? Ved godt man kigger på skærmen men personligt ville jeg føle jeg står og glor ind i væggen med ryggen til alting.

 Lidt ligesom alle de psykologier med hvordan din seng skal stå i et rum for at man føler sig tryk osv.

 

Det var bare det jeg tænkte da jeg hørte ideen;)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. vægstanderen så ved jeg godt det bliver et nichemarked, men jeg er personligt træt af skal have min bærbar til at stå alle mulige mærkelige og udsatte steder når jeg gerne vil koble min bærbar til mit anlæg for at høre musik. 0Den kommer altid til at stå på sofabordet, oven på tv'et eller en hylde.. alle udsatte steder hvor man risikere at falder i ledningerne. Men det er også det eneste behov jeg ser en sådan stander dækker.. duer ikke til arbejdsplads, men mere når man skal bruge sin bærbar til hygge og fritid. Et sikkert, men let tilgængelig sted for familiens bærbar hvor på man checker tv-oversigten, vejret, mails osv. 

Mine umiddelbar tanker.

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay den kan jeg godt følge lidt har tit overvehet selv at købe et højt cafe bord til køkkenet hvor min laptop kunne stå fast fordi jeg egentlig også mest bruger den i kort tid til tv oversigt vejret og lign.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

til Peter:

Hvis du ikke helt har skrottet vægstander ideen så har jeg lige en kommentar mere: Det er i hvert fald ikke et produkt der er passende at startede virksomhed op over da det er svært at have et produktsortiment med tilsvarende produkter og svært at videreudvikle på produktet. Jeg vil i stedet forslå at få lavet en prototype (eller måske bare gode tegninger) samt fornuftigt markedsundrsøgelse og så sælge hele ideen til et firma som i forvejen har komplimentere produkter. Et sådant firma har produktionsanlægget, salgskanalerne, markedsføringsbudget osv. Det er en svær opgave at løfte selv.  

Tilmeldt 24. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter!

Først og fremmest fedt at du skriver om dine ideer her på siden. For mig er det super inspirerende læsning, og jeg får næsten altid en eller flere nye ideer lige meget hvad jeg læser om :)

Meget overordnet vil jeg sige at du skal sørge for at skille to ting ad: Ideen og Planen. Når du får en god ide er det vigtigt at du sætter dig ned og laver en detaljeret plan for hvordan du vil bringe din ide til verden - og i sidste ende tjene penge på den. Når du har din plan kan du gå igang med at kritisere den og lade andre kritisere den alt hvad du og de har lyst til. Så kan du rette til/opfinde og tage en ny runde kritik osv. Mit personlige motto er at man aldrig må kritisere ideen - kun planen.

Dernæst: Der findes ikke fiasko - kun feedback! Lige meget hvad du kaster dig ud i, så kan du kun blive klogere, modigere, stærkere etc. Så tro på dig selv, så kan du kun blive en vinder :)

Mvh Martin
--
Don't chase money - Chase your passion...

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres feedback, det giver stof til eftertanke. Jeg er absolut ny i "faget" og et projekt som dette er måske for stort at starte ud med.

Men idéen med tegningerne og sælge det videre, erhelt sikkert noget jeg vil arbejde med. Det koster ikke meget mere end tid og som der bliver nævnt, så lære man hele tiden.

 

Dbh Peter.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

spaceboy:

Mit personlige motto er at man aldrig må kritisere ideen - kun planen.

Jeg er ikke så sikker på, at du kommer så langt med den holdning.

Hvis ideen ikke holder, så kan en nok så fin plan ikke redde den.

Det vigtigeste i en hvilken som helst ide er markedet

Hvis markedet ikke er der kan resten være lige meget.

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du kommet videre med stander' idéen? Smile 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)