Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan patentere man sin idé?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Inde under indlægget; Er der Marked for dette (omkring Standere til bærbare). Så vil jeg gerne lige spørge omkring hvordan man pantentere sin idé.

Da, jeg måske har fået en idé til en kasseterminal. Så hvordan gør man?

Kan nemlig ikke finde det under Wiki

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 jeg har forsøgt at give en kort oversigt over hvordan man kan patentere her...

http://brian.brandt-madsen.com/patent-brugsbeskyttelse-og-designbeskyttelse-62.htm

men Patent og varemærkestyrelsen kan helt sikkert hjælpe dig... giv dem dog et kald ;-) 

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "tidtilforandring"

Hvis du har brug for hjælp til din opfindelse, vil jeg råde dig til at rette henvendelse til "Opfinderrådgivningen" hvor du kan få et gratis møde, og en oplæring i hvordan du søger i patentdatabaserne. Hos pågældende er de også rigtig flinke til at, hjælpe dig med hvordan du kommer videre. - Jeg har virkelig fået en fantastisk støtte og hjælp derfra...

Held og lykke med dit projekt        Mvh. Helle

- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 Gode input du har fået!

 Hvis du har lyst til at diskutere hvordan du evt. skal komme videre med din ide er du velkommen til at skrive til mig. Jeg er en del af et designfirma www.designpartners.dk , vi udvikler og designer produkter for mange forskellige virksomheder. Vi har et par gange stået i din situation, hvor vi havde en ide der skulle beskyttes og efterfølgende sælges. kig evt. på www.gardenduard.dk som eks. på reference.

 Ellers held og lykke, det lyder som en spændende ide!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)