Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vip ide der kan blive stor

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en superfed ide i forhold til at få god omtale og at lancere noget, som provokerer lidt.. Det skal til engang imellem.. I øvrigt går den rigtigt godt i tråd med et så modent mobilmarked som DK..

Jonathan jeg har desværre ikke mulighed for at markedsføre konceptet på nuværende tidspunkt, men hvis du er klar på at stå for PR, så vil vi muligvis være interesseret i at sætte SMS-systemet op.
 
PM eller send mig en mail på jk@internexium.com hvis det har interesse...
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes, ideen er fin, og har ingen problemer med den.
Hvis ideen er usmagelig, og gennemsnitsdanskeren har god smag, vil markedet vel slå siden ihjel?
 
mvh Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke selv gå ind i det. Dels er det kontroversielt og dels står jeg bag ENGODSAG.DK, og de to koncepter harmonerer milidest talt dårligt med hinanden :-) Jeg bruger mine kræfter på reklamebureauet til daglig og velgørenheden i fritiden.

Så var kun tænkt som et indspark, nogen med is i maven kan gå videre med :-)

Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/23/2006 2:04:56 PM
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Jeg synes, ideen er fin, og har ingen problemer med den.


Hvis ideen er usmagelig, og gennemsnitsdanskeren har god smag, vil markedet vel slå siden ihjel?




mvh Hans


Det har gennemsnitsdanskeren IKKE.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/23/2006 2:12:32 PM Forfatter: Haurum

Det har gennemsnitsdanskeren IKKE.[/QUOTE]
 
Hvad er så problemet?
Er vi ude i noget "det er synd for de kendte"-snak?
 
Der eksisterer nogle regler for, hvad der må foregå i det offentlige rum. De skal selvfølgelig overholdes, men derudover har jeg ingen betænkeligheder.
 
mvh Hans
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/23/2006 3:04:15 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Dato: 3/23/2006 2:12:32 PM Forfatter: Haurum

Det har gennemsnitsdanskeren IKKE.
Hvad er så problemet?
Er vi ude i noget ''det er synd for de kendte''-snak?
Der eksisterer nogle regler for, hvad der må foregå i det offentlige rum. De skal selvfølgelig overholdes, men derudover har jeg ingen betænkeligheder.
mvh Hans

[/QUOTE]

Må sige ,jeg er på linie med Hans.
Følges reglerne, så kan jeg nu heller ikke se det store problem i det.
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Ideen er samlet op og begyndt at lege med den på papiret, og venturepr skal nok huske dig hvis det bliver et hit....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/23/2006 4:43:21 PM Forfatter: cygnet Ideen er samlet op og begyndt at lege med den på papiret, og venturepr skal nok huske dig hvis det bliver et hit....

Fedt nok - du husker lige at komme opdateringer i denne tråd ikke?

Jeg er desunden ganske enig med Kjer og Martin Olesen.
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

skal jeg nok, har lige smidt en ansøgning til dk-hostmaster på domænenavnene - når en mindre demo er klar skal jeg nok sige til....

Nogen af jer der ved hvor man kan få en liste over kendte danskere ... eller noget i den stil !! Måske et site man kunne lave en aftale om at levere basis information om de kendte...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Denne tråd er jo egentlig ganske morsom, og rammer dybt ned i de danskere, der har dette ambivalente forhold til sensationspressen.
Lige så meget som Se og Hør kan være usmagelig ind i mellem, lige så usmagelige er de folk, der køber bladet "pga tvguiden". Den er efterhånden en gammel slager. Mærkeligt at de samme folk som mener, at det er dybt frastødende, og ikke gider se det, absolut skal have både se og hør, kig ind, billed bladet, her og nu, kig dig for, kig dig over skulderen og hvad de ellers hedder.
Er det mig den er gal med, eller er det ikke det samme tv-program i dem?????

Hvis man endelig interesere sig meget for de kendte, så er det vel federe at se et billede af en kendt, der står skide stiv på strøget, end at læse et interview med en robinson-deltager, der godt kan lide at hygge... Hold da op et epokegørende historie.....

Halv galde og halv humor herfra....

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)