Først... aner ikke om jeg har placeret dette indlæg korrekt, ellers venligst sig til.
I min webshop kan kunden vælge at få tilsendt som brev og derved betale den reele porto eller de kan vælge at få tilsendt som forsikret pakke til 49,- (her betaler jeg det resterende).
Hvem hæfter for et udeblevent brev? Kunden eller jeg som webshop?
/Githa
Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk
Du hæfter for varen, indtil den er modtaget af kunden, uanset om han vælger at få den forsikret eller ej. Så det er faktisk lidt 'bondefangeri' at bede kunden om at betale for en forsikring, han absolut ikke har brug for. Hvis du vil være på den sikre side, kan du sende det som pakker, med postdanmark. Her er pakken forsikret, men det er dig, der skal reklamere, hvis den ikke når frem.
Tak for svar...det var også det jeg mente selv, men nu er jeg da bekræftet i det.
Overvejer lige om jeg vil droppe at folk kan få sendt som alm. brev, for nu hvor jeg har tøj i shoppen kan meget sendes som brev, men det har stor værdi trods det.
Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk