Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjen penge sammen med mig

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Er der nogen herinde der ejer eller kender ejerne til nogen solcentre eller spillehaller, så skriv til mig og jeg installere et produkt i jeres butikker (gratis) hvor vi deler indkomsten, ca. 1000- 3000kr. pr part. pr.måned... kontakt mig ved interesse
 
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad mon maskinen kan?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjae er det en maskine til at hive pengene ud af automaterne i forvejen måske?????

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja godt gættet Jan, og det skal jeg bruge ejernes hjælp/tilladelse til???
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
He He.

Det var nu nok mest udtryk for den manglende beskrivelse af hvad det er du tilbyder.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvis du søger på dgs.dk skulle du gerne få ganske mange leads frem.
Dernæst vil jeg foreslå at du ringer/skriver til dem og aftaler et møde og derudover henviser til din hjemmeside.
For de leads der er placeret langt fra postnummer 4000 bliver det lidt vanskeligere, men en god gammeldags gang telefon canvas med henvisning til din hjemmeside vil da sandsynligvis give respons.
Afhængig af hvor god du er til telefon canvas, og ikke mindst nødvendigheden af dit produkt, vil jeg tro at du kan få en ganske god konverteringsrate idet "køb" af dit produkt, som du siger, ikke er forbundet med udgifter for kunden.

Du kan alternativt få et telemarketing firma til at ringe for dig for at lave mødebooking. Dette vil selvfølgelig koste dig nogle kroner, men du vil sikkert derved øge konverteringsraten.

Held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Carsten Hjerresen

Cre8ing.dk - Vi gør noget ved Danmark
www.cre8ing.dk - Hjemmesidedesign fra 1.000 kr.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder lummert, men overskriften på tråden er da fantastisk!
 
...og så er den endda ikke engang i MLM gruppen
 
Mht selve produktet - evt et webcam der overvåger nøgne mennesker i solarier, og frustrerede Ludomaner i spillehaller???? He he...
 
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/23/2006 4:58:38 PM Forfatter: netMedia.dk

Mht selve produktet - evt et webcam der overvåger nøgne mennesker i solarier, og frustrerede Ludomaner i spillehaller???? He he...
 
 
Hehe - det minder mig om et tysk solcenter jeg engang fik et link til. I solcentret var der placeret webcams overalt i selve solarierne, så man kunne sidde ved sin PC og studerer folk der tog sol fra ALLE vinkler (også de frække). Det var gratis at benytte disse solarier...
 
mvh Carsten
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Minder mig ydermere, om det solarie i Aarhus, tror jeg det var, hvor de havde et solarium, der lå bag et butiksvindue i gågaden. Det var ligeledes gratis. Fantastisk tænkt. De fik så meget omtale. Ikke mindst pga af nogle love, der ikke helt passede sammen med deres idé.... Intet mindre end fantastisk set med PR-øjne :)

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da ikke bare skrive sådan om et tysk solcenter uden at smide et link :-)

 
Jeg er ikke sikker på en mødebooker kan hjælpe på telefon canvas. Det er 2 forskellige ting. Du skal enten selv ringe, eller finde en knald dygtig telefonSÆLGER.
 
 
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)