Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karriere og livs coach søges..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 8462 Harlev J
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Pga. uklare fremtidsplaner og stor interesse i personlig udvikling søger jeg en sparringspartner/coach til at skubbe én i de rigtige retninger. Som sagt et jeg meget interesseret i coaching selv og har overvejet hvad der er af muligheder for mig som f.eks coach.

Kort om min:
Mand, 27 år
Iværskætter
Planlægger og struktureret
Sports og karriere menneske
pt. jobsøgende
Udd. inden for salg, service og markedsføring
Prof. erfarring indenfor telemarketing, projektleder, virksomheds struktur og opbygning, kundeservice, administration, websites opdadatering, salg (B2B og B2C), kundevedligeholdelse mm.

Jeg er bosiddende i 8000 Århus så hvis du selv bor i nærheden eller kender en der gør så skriv endelig!

 Ser frem tid at høre fra dig!

Mvh.

/Hedelund

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender en virkelig dygtig kvinde, der hedder Anne Lene B. Madsbøll, der driver coaching firmaet Rexque...

Hun har godt nok kontor i Horsens, men vil helt klart være et besøg værd for dig!!

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra 8462 Harlev J
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Michael der er helt super!

Jeg har bil så ringer til hende og høre nærmere!

Tak igen..

Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hedelund,

Prøv også at kigge ind på:

sandemann.org 

Ultra dygtig coach som er bosat i Århus.

Mvh. Hjorthen 

 

 

Fra 8462 Harlev J
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hjorthen,

Tak for det, det vil jeg helt sikkert se på!

Tak igen..

 

Mvh.

Hedelund

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Tjek hendes hjemmeside. En master i psykologi, har arbejdet meget tæt personligt med Anthony Robbins. Plus at du kan få en coach uddannelse der. Hun er anbefalet af de ledende coaches i dk. God fornøjelse :)

 

 http://www.sofiamanning.com/index.php?pageid=43

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra 8462 Harlev J
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak!

Læser selv meget Anthony Robbins så det er jo kanon!

Tak!

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Du er velkommen til at ringe til mig, for en uforpligtende snak. Derefter kan du jo så tage stilling til om det er min coachingform du har brug for.

Du kan læse mere om min coachingform på www.skou-coaching.dk og på min blog, kan du læse lidt mere om mine gennerelle betragtninger www.coachingbloggen.dk

/skou

 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

skou:

Hej Martin

Du er velkommen til at ringe til mig, for en uforpligtende snak. Derefter kan du jo så tage stilling til om det er min coachingform du har brug for.

Du kan læse mere om min coachingform på www.skou-coaching.dk og på min blog, kan du læse lidt mere om mine gennerelle betragtninger www.coachingbloggen.dk

/skou

 

Nårh, ja - et telefonnummer ville vel være på sin plads: 21 66 63 66

/skou

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ja det er rent faktisk temmelig kanon. Jeg regner med selv at tage uddannelsen på et tidspunkt. Jeg ved at ordet coach hænger nogle mennesker ud af halsen. Jeg er dog sikker på at de redskaber man får der , vil være ting som stort set alle medarbejderne i virksomhederne vil have i fremtiden. Så studerer man det nu, er man det skridt foran . En del mennesker har allerede de redskaber, men bliver de plejet og vedligeholdt ? Og ja det er gammel viden, men komprimeret og raffineret i en grad, der kan hente store kræfter ud af en.

 

Det kan være vi ses en dag i coachverdenen Martin og indtil da .. live with passion ;) 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)