Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afhentning af pakker - PostDanmark

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor mange pakker der skal til for at Post Danmark vil kommer og hente pakker dagligt - GRATIS??

Synes det er fuldstændig umuligt at få et klart svar fra Post Danmark, men synes det lyder sindsygt dyrt...

 Pernille www.lillebi.dk

 

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

PostDanmark,   gratis?????

Det sker vist aldrig.

Prøv at kontakte GLS

Paul

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nok omkring 3-5 burer, men det er vel også en del.

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kontakt dit lokale kurer firma - I århus kan du få afhentet pakkerne og leveret til posthuset for i omegnen af 80 kr + mums

Gls og dpd osv bringer distrubuere godt nok pakkerne helt ud til slutkunden - men de er vist lidt dyre end post Dk

 

Så alt efter hvor meget eller hvor lidt du sender skulle en af løsningerne jo nok kunn bruges

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vi har altid kunne sende pakker med postdanmark. Det kræver blot du ha r dine pakker og breve klar når posten kommer og aflevere din post.

Det er gratis, og kan sænke din postlevering 1 dag...

 100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det kræver jo så at PostDanmark kommer med post!!!

Har du mange pakker, vil den "normale" postbud ikke tage dem med.

Ha´ en go´dag

Paul 

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bestemt ikke vores post ville blive glad hvis jeg satte pakkerne ud til hende... Det gjorde hun i starten, men nu ville der ikke være plads, jeg fylder et bur hver dag, nogen gange lidt mindre, nogen gange mere...

 Men tak for svar allesammen, det ser ud til jeg bare må investere i en større bil på et tidspunkt.

Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får afhentet mine pakker gratis af PostDanmark, da jeg sender cirka 10-15 pakker hver dag i hverdagene (samlagt af alle ugens dage).
Dog ligger jeg lige på grænsen til, at jeg skal betale for afhentning siger min kontakt hos PD.

Så forvent du skal sende mindst 300 + om måneden før de vil gøre det UB Smile
/Thomas

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Orv! Jamen så er vi jo ved at være der, vi sender mellem 250 og 300 pakker pt. og det går den rigtige vej Big Smile

Tusind tak for dit svar!!

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 jeg tror det måske kommer an på hvordan du ligger på transportbilens rute. Hvis du ligger så¨dan at det ikke tager mange minutter ekstra burde du kunne få postdk til at tage dem med gratis selv ved det ordre antaldu har nu. Men det er klart hvis du bor ude på landet og en bil og person skal køre derud bare for det så skal der noget mængde på. Jeg fik selv min første aftale med postdk da jeg havde de 200-300 ordre om måneden. Nu får jeg hentet gratis i Tyskland men har også en del flere ordre.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)