Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afhentning af pakker - PostDanmark

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Pernille,

 

Jeg havde lige et møde med min Post Danmark kontakt her forleden, hvor jeg spurgte hende omkring hvad antallet præcist er.
Hun sagde, at det er selvfølgelig en vurdering fra gang til gang, men hvis man er i en byzone, så skulle 200 pakker om måneden være nok.

Så hvis i ligger i en, så skulle det ikke være noget problem Smile
/Thomas

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hmm, lyder interessant... Jeg ved at mange (selv store kunder) betaler et sted mellem 12.000 og 16.000 om året for afhentning

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg tror nu også det afhænger af, hvilken salgskonsulent/kontaktperson man er heldig at få..

Vi har fx fået afvide at det koster.. tror nok det var 22.000 kr. og at man aldrig kunne få afhentet gratis - hvis man fik det gratis, så var afhentningen bare indregnet i pakkernes pris i stedet for..

Men i samme bygning som os, ligger et firma som får samme priser som os, sender ca. lige så mange pakker som os og får afhentet gratis to gange om ugen.. Eneste forskel er, at han havde sagt til sin pd-sælger, at han kun ville være kunde, hvis han fik afhentet gratis - og det fik han så..
Hvor vi har sagt - hvis ikke vi kan få det gratis, gider vi ikke have afhentet, så køre vi selv hen med pakkerne hver dag (bor tæt på posthus)..

Gjorde vores sælger opmærksom på, at vores aftale ikke var lige så god - så sagde hun først, det var fordi det andet firma havde det indregnet i pakke-prisen.. da jeg sagde vi havde samme priser, blev hun helt grøn i hovedet, for man må jo ikke vise sine priser til andre..
Men så sagde hun pludselig at det var fordi, det andet firma var del af en større kæde, og det var derfor de fik det gratis - men de er ikke del af en større kæde, det er bare et lille firma som vores..

Lidt træls at vi tilfældeigvis har fået en sælger som ikke giver sig så let - men vil ikke bore mere i det over for sælgeren, hvis nu det andet firma risikere at miste deres gratis afhentning. Men som kunde kan man godt blive harm over, at høre rundt omkring, at der er så stor forskel på priserne for samme produkt... Og rimeligt træls at se pakkebilen holde 50 meter fra vores dør et par gange om ugen, i stedet for lige at tage pakkerne med når nu de var der alligevel.

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Man kan sagtens få gratis afhentning med Post Danmark. Hvis du sender mere end 3.000 pakker om året, så kommer de hver dag og afhenter dem - gratis. Der kommer hver dag en postbil og afhenter mine pakker på samme tidspunkt, og det fungerer 100%.

 Mvh .Lea

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)