Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnerskab og penge tilbydes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

36 årig cand merc''er, har solgt mit firma i Norge. Er flyttet til København igen og er interesseret i at deltage i projekt/opstart/etableret firma etc.
 
Vil kunne bidrage med finansiering samt deltage aktivt i firmaet.
 
Interesseret i salg/marketing inden for handel og evt. ejendomsmarkedet i DK/udlandet. Dog intet krav.
 
Jeg er kreativ, humørfuld, strategisk tænkende og meget hård arbejdende.
 
Håber at høre fra Jer derude.
 
 
Fra Lemvig
Tilmeldt 24. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 05:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming.

Jeg kunne godt tænke mig at høre nærmere om hvad du har beskæftiget dig med. Jeg har nemlig lige præcis nu brug for en person, som kan hjælpe mig med at komme fra etableret virksomhed med det praktiske i orden til salgssucces. Og det lyder som om det er noget i den retning du leder efter!
 
Mange hilsener
Camilla
 
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Det lyder rigtig interessant, men ligesom Camilla, synes jeg det kunne være meget relevant, at høre hvad du arbejdede med i din virksomhed.
 
Vi har også gang i flere projekter i MindMe, hvor vi ikke har lavet meget markedsføring, da det er kørt af sig selv, men grundet nye indsatser og nye muligheder, så er vi meget interessede i at komme ud med det i markedsføring, og en sparringspartner kan man altid bruge. Så måske er det lige dig, der passer ind.
 
 

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 3. Jun 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er velkommen til at kontakte mig da jeg kender nogle i mit netværk som kunne være interessant for dig så du er velkommen til at kontakte mig så kan det være jeg kan hjælpe dig.

 

Hilsen Henrik 36990262

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)