Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AL Finans?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey....
Nogle der har gode eller dårlige erfaringer med AL finans???
 
Mvh Morten Hundahl 

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har aldrig haft noget med AL og heller ikke AL Finans at gøre så jeg har ingen mening om dem overhovedet (så dette er ikke reklame). Dog fandt jeg dette på www.laane-guiden.dk. Jeg ved ikke, hvem der står bag låneguiden og jeg kender ikke det analyseinstitut, der står bag.
 
"I efteråret 2003 foretog vi en tilfredshedsundersøgelse blandt vores kunder.

Undersøgelsen viste, at 98% af de adspurgte kunder var enten meget tilfredse eller tilfredse med AL Finans'' service og behandling, og 88% ville gerne anbefale AL Finans til andre.
Det er resultat, vi naturligvis er rigtig glade for og stolte af, og som falder godt i tråd med, hvordan vi gerne vil opfattes som samarbejdspartner.

Undersøgelsen blev til i samarbejde med Ziirsen Research ApS, som tog sig af kundeinterviews, analyse m.m. Der blev gennemført godt 230 telefoninterviews og 15 personlige dybdeinterviews."
 
Hilsen Jakob 
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har kun haft gode erfaringer med dem og altid fået en rigtig god behandling.
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har selv AL finans og har aldrig haft nogle problemer med dem
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke meget til AL-finans - udover at de af og til konkurrerer lidt med os.

Hvis du vil have et alternativt bud på din finansiering er du da velkommen til at kontakte mig. Jeg er godt nok ikke rådgiver men regnskabschef i Krone Kapital A/S som også er et leasingfirma. Jeg skal dog nok sende dig videre til rette person.
 
Krone Kapital A/S er ejet af tre sparekasser - Morsø Sparekasse, Sparekassen Thy og Sparekassen Lolland.
og har hovedkontor i Nykøbing Mors og regionskontorer i Århus og Køge.
 
/Jakob 
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Trækker lige mine tidligere udsagn om Al finans , eller rettere Arbejdernes landsbank i mig!

Magen til dårlig service har jeg aldrig oplevet før!
 
Man ringer og skal snakke med en rådgiver og ligger en besked, ringer igen 3 dage senere og rykker, og ligger endnu en besked uden respons.
 
Det har jeg oplevet en del gange i Ballerup afdelingen!
 
De er totalt inkompetente og slet ikke gearet til erhvervslivet!
 
For 5 mdr . siden skulle jeg bruge en godkendelse fra banken inden licitation inden for kommunen.
 
Jeg rykkede min rådgiver 5 gange for svar, og her 5 mdr efter, har jeg stadig intet hørt!
 
Så ikke bare er de totalt udulige, de kostede mig også mulighed for at byde på arbejde!
 
Hold jer langt væk fra Arbejdernes landsbank... ihvertfald i Ballerup!!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)