Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rejseportal

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg i februar sammen med en kammerat arrangerede en fodboldrejse til barcelona, og vi fandt ud af vi ved at arrangere den selv fra bunden sparede omkring 3000 kroner hver, samtidig med at vi fik 2 ekstra overnatninger i barcelona, er jeg kommet til at tænke på, at der måske kunne være noget mere i dette. Ja ok, vi brugte da et par aftner med planlægning og research (bare det at koordinere billige flyafgange med arrangementer er ikke nemt), men alt i alt til en rigtig fornuftig timepris.

Jeg tænker nu på at opstarte en rejseportal, hvor alle "selvplanlæggere" har mulighed for at sammensætte en rejsebestillingsguide (fly, hotel,billetter etc), og sætte informationerne til salg for et mindre beløb. På denne måde kan hr. og fru Danmark, med mod på at bestille deres ferie opdelt, uden selv at bruge flere aftner på planlægning, vælge en allerede arrangeret ferie.

Projektet er stadig i idefasen, så ville sætte pris på nogle kommentarer på det. Eventuelt også om nogen vil indgå i et samarbejde omkring det.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)