Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

navn til computer webshop?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer lige med nogle gode og kreative bud;

Pc-world.Dk ?

computer og IT.dk ? 

Pcpakage.Dk ?

poff-pc.Dk ?

 Synes de er gode Surprise 

Håber de kan bruges til et elller andet.... 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 Du får lige et par bud fra min side 

www.JLIT.dk

www.lindauIT.dk

 

god jagt på navnet

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 ok, jeg er ny på dette forum, og tager hermed min jomfrutur på sitet og kater mig igang med forslag:
Jeg har kun 1 forslag, og det burde springe i ønje og øre på de der læser og hører:

www.nichcom.dk 

Navnet er ikke optaget pt.

Ideen bag navnet er, om du selv skriver, at du vil in i en niche, hvor konkurrencen er noget mindre end på det åbne marked. det er her "nich" kommer ind i navnet; At du beskæftiger dig med en niche i PC verdenen.

Resten af navnet siger sig selv; "com", Som er en generel forkortelse af ordet "Computer".

Så, med navnet "NichCom", fortæller du verden at du arbejder med specielle opgaver af en defineret form, og at det handler om computere.

Et andet forslag kunne være "StatCom", igen, hvor dit speciale træder igennem, i større grad end det førnævnte.

StatCom beskriver din forretning, da der er tale om slag af STATionære COMputere. endvidere er den i daglig tale heller ikke til at tage fejl af.

 

Problemer du kan rende ind i, er forvekslinger fra andre sites. Der er sites der ikke lige tænker over det de laver, og hvad de udbyder, hvorffor de tager et navn i en kategori der smadrer et par ting for de seriøse, som har egen forretning osv.

Men, flere tanker bag dit projekt ville være mere hjælpene, så som hvad er dit speciale ? Hvad skal få mig til at vælge dig som leverandør, fremfor en anden ? Hvad er dine løsninger, og er det en rigtig beslutning at lade dit mål være styrende for et navn, fremfor den service du yder ?

Brug 3 dage til at tænke et grundlag for et navn. Det er helt fint at finde hjælp, men det er, som altid, ens egen "opfindelse" der virkelig batter.

Men, jeg savner et eksempel på dit speciale, for t kunne give et realistisk, og godt eksempel på et navne forslag.

 

DP 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)