Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logodesign

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvor finder man en god logodesigner som ikke tømmer pengepungen?

Logoen skal passe til en undertøj/lingeributik...

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det gør du her! 

Jeg er uddannet grafisk formgiver og arbejder delvist som freelancer og delvist som selvstændig. Du kan læse lidt om mig, og se lidt af det jeg har lavet på www.wdesign.dk

Et logo hos mig koster mellem 1500 og 3000 ex moms, alt afhængig af oplæg, krav til analyse/forhåndsresearch, antal korrekturgange m.v. Men hvis du kan give mig lidt flere oplysninger om din butik og eventuelle forestillinger om logoet, så giver jeg også gerne et fast tilbud. Du betaler ikke før du er tilfreds :-)

mvh Stina W.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hey.

Send mig en mail med lidt krav, firmanavn, tanker osv. så vil jeg gøre et gratis forsøg.

casper@stroemgren.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daisy

Jeg har brugt MediaFusion i Aars, telefon 31 187 136, Regin Madsen. Han har gjort det godt og er rimelig i pris.

Vh Anne-Louise Johnsen, www.tilogfra.dk

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Strømgren:

 Hey.

Send mig en mail med lidt krav, firmanavn, tanker osv. så vil jeg gøre et gratis forsøg.

casper@stroemgren.dk 

Hej Casper...

Står i samme situation og mangler et logo. Er ikke selv for skarp til det... Så har du lyst til mere at arbejde med?

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej thørner