Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

logodesign

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvor finder man en god logodesigner som ikke tømmer pengepungen?

Logoen skal passe til en undertøj/lingeributik...

Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det gør du her! 

Jeg er uddannet grafisk formgiver og arbejder delvist som freelancer og delvist som selvstændig. Du kan læse lidt om mig, og se lidt af det jeg har lavet på www.wdesign.dk

Et logo hos mig koster mellem 1500 og 3000 ex moms, alt afhængig af oplæg, krav til analyse/forhåndsresearch, antal korrekturgange m.v. Men hvis du kan give mig lidt flere oplysninger om din butik og eventuelle forestillinger om logoet, så giver jeg også gerne et fast tilbud. Du betaler ikke før du er tilfreds :-)

mvh Stina W.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hey.

Send mig en mail med lidt krav, firmanavn, tanker osv. så vil jeg gøre et gratis forsøg.

casper@stroemgren.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daisy

Jeg har brugt MediaFusion i Aars, telefon 31 187 136, Regin Madsen. Han har gjort det godt og er rimelig i pris.

Vh Anne-Louise Johnsen, www.tilogfra.dk

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Strømgren:

 Hey.

Send mig en mail med lidt krav, firmanavn, tanker osv. så vil jeg gøre et gratis forsøg.

casper@stroemgren.dk 

Hej Casper...

Står i samme situation og mangler et logo. Er ikke selv for skarp til det... Så har du lyst til mere at arbejde med?

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej thørner

Det har jeg altid :) Jeg vil ikke love noget omkring tid osv. da jeg står med en masse lektier for tiden. men send mig en mail og så vil jeg kigge på det.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige melde mig på banen til dem der skal have lavet logo, eller andet af det jeg laver.

Jeg er uddannet grafiker og arbejder freelance indenfor IT, design, web og foto. Jeg kan lave lige det du efterspørger, til fair priser.
Bare kontakt mig så kan vi tage den derfra.

Du kan læse mere om mine services og priser på min hjemmeside:
http://www.ComputerLab.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nystartet og tager gerne imod den her type opgaver :) Jeg kan evt. sende nogle refferencer til dig?

Timeløn eller tilbud er op til dig.. Men er næsten med sikkerhed den billigste på markedet, da jeg i øjeblikket skal have oparbejdet mig en god portfolio Yes

Hvis det har interesse så send mig en mail. Så finder vi ud af det hele Big Smile

 

Mit arbejde er ikke færdig før du er tilfreds!

 

 

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej en kollega går måske også snart går selvstændigt...

Men kan vi så få nogle gode tips til hvordan vi finder noget nemt og meget billig? Til under 1000?

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tidtilforandring:

 Hej en kollega går måske også snart går selvstændigt...

Men kan vi så få nogle gode tips til hvordan vi finder noget nemt og meget billig? Til under 1000?

 

Altså et logo til under 1000 kr inkl. moms? Skriv en mail til mig så skal jeg med glæde hjælpe :) renew@webspeed.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)