Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have nyt badeværelse og du skal hjælpe mig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 Nu ved jeg godt at Amino primært er befolket med IT-nørder og utallige folk med delikate fingre, inklusiv mig selv. Det skal dog ikke forhindre mig i at spørge om der skulle være nogen der kunne have lyst til at give et tilbud, eller kan anbefale et ledigt firma som kan, på at bygge mit nye badeværelse.

 Jeg har netop købt mig selv en ny lille fin andelslejlighed, der er tidligere erhvervslejemål (ja, faktisk er det et af de gamle Jubii kontorer i bryghuset Martin, bare for at være nostalgisk), og derfor skal have køkken og ordentlig badeværelse for at blive til beboelse. Køkkenet har jeg rimelig styr på, men jeg mangler en til at hjælpe mig med at føre mine "våde drømme" ud i livet Big Smile.

 Jeg har brug for et firma der kan køre en ordentlig totalentreprise på projektet da jeg tidligere har brændt fingrerne på håndværkere m.v. der ikke dukker op, var temmelig forvirrede m.m. på lignende projekt. Samtidig har jeg brug for nogen der ikke først har tid på den anden side af jul, da tid er en forholdvis vigtig parameter for mig. Ja, jeg vil både blæse og have mel i munden samtidig.

Så hvis det er dit, din svogers, eller din bedste vens firma, så vil jeg blive meget taknemmelig for nogle kontaktoplysninger på firmaet, da de 3-4 firmaer jeg har talt med indtil videre er ualmindelig dårlige til at vende tilbage på henvendelser, og jeg ville egentlig helst bruge Amino folk hvis muligt.

Ps. Jeg skal i samme omgang også have ordnet en gips skillevæg som mangler endestykke, og have afslebet ca 130 kvm trægulv og lakeret det i mat lak, og måske have repareret det et par steder hvor det er begyndt at sidde lidt løst, så hvis der skulle sidde nogen derude med den slags evner, så må I også meget gerne give lyd. Smile

 

Fra Glostrup
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan ikke lave badeværelset for dig, men anbefale en ven der har mange fine nye ting til badeværelser til salg til billige penge. Skriv til Henning: hi@badinfo.dk

Mvh Filip Bagger

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 Hvis det går helt i fisk for dig kan du altid kontakte mig

MVH TP-design v. Bygningskonstruktør

Tommy Poulsen

k.a.t.a@mail1.stofanet.dk

 

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har sikkert fået det lavet nu, hvis ikke -  er det ligepræcis sådan noget jeg laver, kontakt mig, og eller besøg www.sensolin.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)