Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Events

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag, 

Jeg er en 20-årig kvinde, som just har stoppet fuldtidsjob. Derved får jeg mulighed for at kigge nærmere på min drøm om at blive selvstændig. Jeg har fået en idé til en event, som jeg tror, der er et marked for. Det henvender sig til piger/kvinder mellem 18-30 år ca, og er i øvrigt et område, som jeg selv har en del viden indenfor.

For at kunne kunne begynde at beregne på, hvor store udgifter vs. indtægter ca. er, vil jeg høre, om noge har erfaringer med at leje store lokaler? Jeg skal bruge en hal/et lokale på omkring 500 m2 i København. Mit ønske er selvfølgelig, at det er så tæt på Hovedbanen som muligt- dog er jeg opmærksom på, at jeg kan bringe udgifterne ned, jo længere jeg kommer væk fra midtbyen.

 Hvad skal jeg regne med at betale for leje et lokale på ca. 500 m2 i København i et døgn? Og har I foreslag til hvem jeg kan tage kontakt til? Indtil videre har jeg hovedsagligt set på sportshaller på Østerbro.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen MP. 

 

 

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken form for event er der tale om ?
Hvor mange personer regner du med  vil besøge eventen ?

2 ret aktuelle spørgsmål når det kommer til udlejning af lokaler.

 Din placering af eventen, hvad den end er, er fint placeret i midtbyen, da den henvinder sig til den yngre del af befolkningen i den kvindelige kategori.
Oveni eventens lejeomkostninger, bør du måske afse et beløb til opklæbning på div. steder hvor din målgrupper befinder sig normalt. (fields, torvet, osv osv.) 

Pris på lokaler, samt råd til markedsføring og afvikling, kanikke rigtig gives, uden et lille indblik i, hvad det er for en event du vil drøne af :)

 

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler om et 'loppemarked' med secondhand modetøj. Dvs. unge kvinder køber en stand, hvor de til gengæld har mulighed for at sælge deres eksklusive brugte/ubrugte tøj/sko/tasker mm. Jeg forventer, at min. 700 besøger markedet.

Jeg har ikke i sinde at bruge penge på al for dyr opklæbning, da jeg ikke tror, at dette er den rette måde at fange målgruppen på. Jeg forventer derimod, at jeg vil få produceret plakater og flyers, som jeg kan brede blandt venner/bekendte, som kan sprede dem videre ud (dette kan også suppleres med Facebook). Derudover vil jeg tage kontakte til Danmarks modeblade - eventuelt aviser - for at gøre opmærksom på eventen, og derved håbe på, at jeg kan få lidt omtale i medier, hvor målgruppen er købere.

Ovenstående er mine tanker om markedsføring lige nu og her - jeg er mest i brainstorming-fasen dog. Jeg har ligeledes allerede sat et beløb af til dette.

Lejeomkostninger på et stort, centralt beliggende lokale/hal er dog vigtigt for mig at få en idé om. Jeg ville meget gerne finde et sted, hvor udgifterne er omkring 10.000-12.000 - i realiteten har jeg kun brug for leje af lokale i ca. 12 timer, hvis jeg komprimerer arbejdsgaverne til én dag.

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)