Goddag, Jeg er en 20-årig kvinde, som just har stoppet fuldtidsjob. Derved får jeg mulighed for at kigge nærmere på min drøm om at blive selvstændig. Jeg har fået en idé til en event, som jeg tror, der er et marked for. Det henvender sig til piger/kvinder mellem 18-30 år ca, og er i øvrigt et område, som jeg selv har en del viden indenfor. For at kunne kunne begynde at beregne på, hvor store udgifter vs. indtægter ca. er, vil jeg høre, om noge har erfaringer med at leje store lokaler? Jeg skal bruge en hal/et lokale på omkring 500 m2 i København. Mit ønske er selvfølgelig, at det er så tæt på Hovedbanen som muligt- dog er jeg opmærksom på, at jeg kan bringe udgifterne ned, jo længere jeg kommer væk fra midtbyen. Hvad skal jeg regne med at betale for leje et lokale på ca. 500 m2 i København i et døgn? Og har I foreslag til hvem jeg kan tage kontakt til? Indtil videre har jeg hovedsagligt set på sportshaller på Østerbro. På forhånd tak. Med venlig hilsen MP.
|
Hvilken form for event er der tale om ?
Hvor mange personer regner du med vil besøge eventen ?
2 ret aktuelle spørgsmål når det kommer til udlejning af lokaler.
Din placering af eventen, hvad den end er, er fint placeret i midtbyen, da den henvinder sig til den yngre del af befolkningen i den kvindelige kategori.
Oveni eventens lejeomkostninger, bør du måske afse et beløb til opklæbning på div. steder hvor din målgrupper befinder sig normalt. (fields, torvet, osv osv.)
Pris på lokaler, samt råd til markedsføring og afvikling, kanikke rigtig gives, uden et lille indblik i, hvad det er for en event du vil drøne af :)