Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forretningsplan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg går med en idé om at lave et firma, som sælger sportsrejser til alverdens fordboldkampe, håndboldkampe, OL mm.

Mit spørgsmål er så omkring forsikringer.

Hvad forsikringer skal jeg ha i forhold til kunderne?? Man kan jo være uheldig at løbe ind i de ballademagere som altid vil slås til fodboldkampe eller man kan komme ud for et uheld. Er jeg ansvarlig for disse ting??

En anden ting:

Til at starte med skal firmaet kører ved siden af mit normale arbejde, så det er ikke alle arrangementer jeg vil tage med til. Ville det være forkert at sende flybilleter, entrebilleter og evt. hotelpapirer til kunderne?? Skal der virkelig en form for guide med??

 Håber i kan komme med lidt input her :)

Hilsen Kim.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at ringe til et forsikringsselskab - de kan nemlig svare på alle spørgsmål om hvad der er lovpligtig og hvad der er smart - prøv f.eks. Tryg - der har jeg fået rigtig god rådgivning :-)

Mht om du kan sende det hele til kunden, så havde jeg ikke fattet at det ikke var dit koncept før du skrev og så er jeg nok ikke den eneste. Du kan jo kalde det den billige løsning og så have guidede ture som er lidt dyrere - så kan folk selv vælge!

Held og lykke

Mette

Fra Sønderborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det kommer til at handle om hvordan du formulerer forretningsbetingelserne.

Du nok være opmærksom på, at der er mange ting der skal gå op i en højere enhed, før dine kunder står i DK igen med en god oplevelse i bagagen.

For selvom du har de bedste intentioner, så kan kampe og flyafgange aflyses eller forsinkes.

Hvorfor kigger du ikke de etablerede sports-rejse-arrangører over skuldrerne.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Powertrading:

Til at starte med skal firmaet kører ved siden af mit normale arbejde, så det er ikke alle arrangementer jeg vil tage med til. Ville det være forkert at sende flybilleter, entrebilleter og evt. hotelpapirer til kunderne?? Skal der virkelig en form for guide med??

Jeg tager gerne med som guide ... bare alt er betalt og der er en form for internet forbindelse til rådighed :-)

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)