Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bodybuilding (Sponser)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Bodybuilding (Sponser)

 

Hejsa…

Jeg står i en meget kedelig situation, at jeg har lille bitte smule dårlig økonomisk. Så ville jeg høre om nogle herinde som er villig til at sponser midt lidt. Det jeg mest søger lige pt, er penge til at kunne købe produkter til min udvikling indenfor bodybuilding.  Jeg er også meget taknemlig for at du evt giver mig en slags anden form for penge. Måske par T-shirt, hvor der står jeres navn på? Evt.. Kan altid reklame for jeres firma, da jeg har masser af gode venner og bekendt.

Jeg er åbne for alle tilbud.

Lidt infomater om lidt,

Jeg er en ung frisk fyr på 18år, som går derhjemme og passer mine ting. Jeg starter på en ny skole eftersommer ferien som IT-Supporter.  Går meget op i mine ting, og mit mål er udfør det.

Jeg træner ca 4 gange om ugen, 2-3 timer. Og imens jeg passer min træning, skal der også en kostplan til, for at kunne få muskelmasse.

 

 Håber i kan bruge min ansøgning .. 

 

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit mål er at næste år ville jeg deltag masser af små/stor Konkurrencer inde for dette fag. Så i ville selvfølge opdatert af dette..

  • d
  •  

    Fra Odense
    Tilmeldt 22. Aug 07
    Indlæg ialt: 2539
    Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:04
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Markedsværdien for at sponserer dig er lig 0.

    Find et firma der laver steroider eller noget af det kost fnidder på pulverform i æder i kilovis om ugen så kan det være du har en chance.

    Du finder nok ingen af slagen herinde.

    Fra København
    Tilmeldt 1. Jun 06
    Indlæg ialt: 6114
    Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:32
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Agger004:

     Håber i kan bruge min ansøgning .. 

     

     

    Det der er ikke en ansoegning, det er en raekke usammenhaengende saetninger hvorudfra vi maaske har gaettet os til hvad dit oprindelige budskab var/er og hvad du egentlig proever at opnaa.

    Hvis ikke selv du skriver og staver saa godt saa faa hjaelp af nogen til at skrive en rigtig ansoegning, og send den saa til nogle store firmaer. Carlsberg og lign. i den stoerelse, firmaer som foer har sponseret smaa og store sportsevents.

    Tvivler paa du finder nogen herinde som faar noget ud af at smide en masse penge efter dig :)

    Fra Herning
    Tilmeldt 17. Jun 07
    Indlæg ialt: 875
    Skrevet kl. 20:56
    Hvor mange stjerner giver du? :

    Prøv at se indlægene på Aminos blog.

    Der er en der fra tid til anden lovpriser det ene produkt frem for det andet til

    brug for styrketræning.  Der kan da være en mulighed for, at han også vil

    markedsføre sine produkter via dig.   Altså, hvis det ikke er dig der skriver til bloggen Smile

    Mvh.

    Side 1 ud af 1 (5 indlæg)