Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til annoncesalg

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg har kastet mig ud i et projekt, hvor har designet et salgsmappe for en kunde. Det er meningen at salgsmappen skal være omkostningsfri for kunden, og skal derfor have 12 annoncer bagsiden.

Nu er mit problem så at samtlige jeg har kontaktet har sagt nej - undtagen én som så senere faldt fra igen.
Mit spørgsmål er så til jer guruer, hvordan får jeg en bedre salgsprocent? Skal jeg stoppe med at ringe til virksomhederne og simpelthen møde op på adressen, eller hvad gør man?

Det skal samtidig lige tilføjes at projektet kører i en rimelig stram tidsplan, og det ikke varer mange dage før tidsplanen bliver overskredet mht. til annoncesalg.

Jeg håber i kan komme med nogle gode råd til hvordan jeg kommer videre.

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Uuh, glemte lige at nævne at senariet foregår i vestjylland, hvor folk er lidt mere omhyggelige med hvad pengene går til

Og måske også relevant, det er en ejendomsmægler der er min kunde.

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Måske kunne du også fortælle, hvilken målgruppe, du har kontaktet, hvornår og hvorfor de har sagt nej?
 
Mvh.
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ja selvfølgelig.

Målgruppen, jeg har kontaktet er primært håndværkere, men også lidt inden for forsikring, bank og advokater.

De fleste siger nej pga. den manglende respons de har fået på den der blev lavet sidste år. Det skal samtidig siges at den der blev lavet sidste år, var så uproffesionelt lavet, så det lignede noget en folkeskoleelev havde lavet i billedekundskab.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor meget skal hver annoncør sådan ca. give for en annonce?

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
5000 kr. ex. moms.

Oplaget er 5000 stk. hvora de 4400 bliver husstandsomdelt, og resten bliver brugt i.f.m. den daglige præsentation af mægleren, og hans salgsmateriale.



Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk været involveret i et tilsvarende projekt, som vi valgte at droppe efter at have talt med en tidligere annoncør.

Annoncørerne føler sig typisk bondefanget, og der opstår let splittelse mellem den virksomhed, som bliver profileret og annoncørerne, hvilket er direkte skadeligt for alle parter.
 
På den baggrund valgte vi at droppe projektet.
 
Hvis du skal haver effekt af projektet, skal du kigge i den profileredes kundedatabase - dér har du dine kunder. Men vær forberedt på, at produktet skal proppes ned i halsen på dem.
 
mvh Hans
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/27/2006 2:16:54 PM Forfatter:Mikkel Jørgensen

Skal jeg stoppe med at ringe til virksomhederne og simpelthen møde op på adressen, eller hvad gør man? 
 
 
Den vej ville jeg ikke gå hvis jeg var dig. For det første tror jeg at du kommer til at bruge meget tid forgæves, fordi den du skal snakke med ikke har tid. For det andet tror jeg at der er mange som bliver irriterede på sælgere som bare tropper op, uden at have lavet en aftale.
 
Måske skulle du få mægleren til at spytte mere i kassen selv, og evt. lave en aftale med et trykkeri om at du får mappen lavet til "kostpris" mod at deres navn/logo bliver synligt på bagsiden.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Typisk at en ejendomsmægler ikke vil punge ud for sin egen reklame.
Det er jo også et folkefærd der er hårdt truet på pengepungen.
 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det vigtige er at få annoncørerne tila t se værdien af de 5000 kr. Er det bare en annonce tror jeg ikke de bider på. Men tilbyder du det på en lækker måde hvor de absolut ikke kan sige nej er de mere friske.
Jeg kunne forestille mig at man kan sælge en håndværksmester ideen om at tilstands rapporten er pakket ind i hans navn.
 
Blot et indput!  
Side 1 ud af 3 (30 indlæg)