Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til annoncesalg

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de meget interessante indlæg.

Det lyder lidt som om jeg er en lus mellem to negle.
Jeg så også helst at han ville spytte lidt i kassen selv, men det er desværre ikke en mulighed set med hans øjne.

Umiddelbart så tvivler jeg på at der findes ret mange i hans kundedatabase der kan være interessante at kontakte, da han er forholdsvis nystartet (1½-2 år gammel) - det er dog alligevel en spændene ide.

Et godt input Jacob H kommer med, det giver selvfølgelig lidt ekstra pondus at håndværkeren føler han er en del af noget størrere - jeg tvivler dog på at det virker overfor dem som var med sidste år

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer lige med nogle strøtanker, og tag dem venligst blot som det de er

Hvis layoutet tillader det kunne du måske gå efter 3-4 store annoncører. Argumentet kunne være, at den enkelte annoncør så ikke drukner i "mængden".

Tænkte også  på noget med at man kan kombinere en annonce med et sponsorat af byens lokale lilleputhold. Betal 15.000 og få mavsen på et lilleputhold med i købet ;) Det kunne self også gøres med den lokale håndboldklub, badminton osv...

Carsten "stjal"min strøtanke med at få trykkeriet til at kappe noget af prisen mod deres logo kom på. Ved at Lasertryk.dk har sådan en ordning.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ØHH

 
At pakke tilstandsrapporten i håndværkerens papir tror jeg sgu giver ballade,
 med den uafhængige og autoriserede bygningssagkyndige.
 
Er tiden kort, er den eneste vej i mine øjne et hurtigt revolversalg,
hvor du kontakter bla de steder hvor mægleren er kunde, såsom ugeavisen hvor han annoncerer,
kontormaskineforhandleren mv.
 
Men som Hans Kjer skriver skal det nok proppes ned i halsen på dem
 
 
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jo være op til ejendomsmælgerens samvittighed. Jeg kan finde flere eksempler på at den ikke altid er helt fin i kanten.  :-)

Nu blev det nævnt at det var en mappe til salgsmateriale, herunder er en tilstandsrapport vel en del af salgsmaterialet.  Revolversalg er aldrig løsningen..
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob H

 

Med revolversalg mener jeg stoppes ned i halsen på firmaer som handler med mægleren.

Det er langt nemmere at sælge 12 annoncer til bagsiden af programmet for skolekomedien,
end sælge annoncer der skal bruges til at betale et andet firmas promovering,
og nu er det nok ikke nemmere at sælge annoncerne da mæglerbranchen ikke just
er kendt for at være lavindkomstbranche
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/27/2006 4:28:12 PM Forfatter: Hans
Men som Hans Kjer skriver skal det nok proppes ned i halsen på dem

.... og ting, der proppes ned i halsen har det med at lugte værre, når de kommer op igen.
 
- eller med andre ord: Jeg tror ikke på projektet, og jeg ville selv blive rigtig irriteret, hvis nogen ville have mig til at reklamere bag på deres reklamemateriale. Jeg skulle skylde en rigtig stor tjeneste for at gøre det.
 
mvh Hans
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
av av av, det lyder virkelig som om jeg står i l*** til halsen i det her projekt.

Jeg skal vidst ud og tænke kreativt for at få de sidste annoncer i hus, eller i det mindste så mange så udgifterne er dækket

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel

 
Har du forpligtiget dig til at sælge disse annoncer, eller hvor hårdt er du bundet op?
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
nej ikke decideret, MEN jeg har desværre været så dum og sige ja til at overskudet af annoncesalget, når udgifterne var betalt skulle blive min løn.

Men når man nu er grøn i den grafiske branche, så begår man desværre nogle bummerter.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel

 
Hva så med at gå efter de steder hvor mægleren er kunde, for at redde stumperne,
og undlad ikke at gøre dem opmærksom på dine evner.
Side 2 ud af 3 (30 indlæg)