Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til annoncesalg

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hans

Det er mægleren gået igang med, men må indrømme at det går heller ikke helt efter køreplanen, der er nogle af dem, der alligevel falder fra.

Men ja jeg må jo bare promovere mig selv så meget som muligt.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel - du må tage sagen i egen hånd.
Mægleren har intet incitament for at gøre dit salgsarbejde.
Se at få afsluttet historien så hurtigt som muligt og sørg for, at det ikke koster dig noget. Sørg samtidig for, at mægleren ved, at han skylder dig noget.
Derefter må du op på cyklen igen og få nogle ordentlige opgaver.
 
mvh Hans
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel,
 
Som jeg har forstår det, er det primært håndværksmestre du har kontaktet med henblik på aanoncer?
 
Når det nu er en ejendomsmægler der skal annoncerer kunne man med fordel kontakte de typer virksomheder der er relevante når man køber bolig, det kunne være bolighuse, gardinhuse med mere.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt lidt på dig, Mikkel, og her er en mulighed.

Du erkender, at du ikke får det forventede udbytte af din opgave - derfor sørger du for at få noget andet.
Du laver nogle højkvalitetsprøvetryk af salgsmappen. Trykket tager du under armen og går rundt til Brammings erhvervsdrivende. Du viser dem mappen og fortæller, at sådanne tryksager kan du f.eks. lave, men du giver også gerne tilbud på alle andre typer tryksager og grafisk design. Hvis nogen viser særlig interesse for salgsmappen og spørger ind til den, fortæller du, at ejendomsmægleren giver mulighed for, at man kan annoncere på bagsiden.
Måske får du ikke noget salg ud af det (og sandsynligvis slet ikke til den pris), men du får vist en reference i dit lokalsamfund, og det vil sikkert før eller siden give rigtige kunder.
 
Held og lykke med dit foretagende - og undskyld, hvis jeg har drænet lidt af dit mod med mine negative synspunkter i denne tråd.
 
mvh Hans
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jacob H: Jeg har også haft kontakt til et par stykker som ikke har noget med håndværk at gøre, men de har umiddelbart også været negative - dog vil jeg prøve nogle flere, da det åbenbart er den eneste vej frem

Dato: 3/28/2006 10:14:05 AM
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Jeg har tænkt lidt på dig, Mikkel, og her er en mulighed.



Du erkender, at du ikke får det forventede udbytte af din opgave - derfor sørger du for at få noget andet.


Du laver nogle højkvalitetsprøvetryk af salgsmappen. Trykket tager du under armen og går rundt til Brammings erhvervsdrivende. Du viser dem mappen og fortæller, at sådanne tryksager kan du f.eks. lave, men du giver også gerne tilbud på alle andre typer tryksager og grafisk design. Hvis nogen viser særlig interesse for salgsmappen og spørger ind til den, fortæller du, at ejendomsmægleren giver mulighed for, at man kan annoncere på bagsiden.


Måske får du ikke noget salg ud af det (og sandsynligvis slet ikke til den pris), men du får vist en reference i dit lokalsamfund, og det vil sikkert før eller siden give rigtige kunder.




Held og lykke med dit foretagende - og undskyld, hvis jeg har drænet lidt af dit mod med mine negative synspunkter i denne tråd.




mvh Hans


Rart, at der er nogen som tænker på en, og ens problemer

Ja, det var selvfølgelig en mulighed, men det vil vel virke som en sælger, og som der en tidligere der nævnte så er det ikke vejen frem at troppe op i butikken.

Og ja annonceprisen er alt for høj, men næsten dikteret af mægleren.

Hehe, det er iorden at du kom med nogle negative synspunkter, det er blandt sådan nogle man oftest støder på guldkornene

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/28/2006 1:00:44 PM Forfatter: Mikkel Jørgensen (...) og som der en tidligere der nævnte så er det ikke vejen frem at troppe op i butikken.

Her er jeg uenig.
Det kan være rigtig fint at troppe op i butikken med et ordentligt produkt. Så hvis du tager en rundtur med produktet "Mikkels design" og har "den ejendommelige mægler" med som case, tror jeg du kan skabe en happy end.
 
5000 stk 16 sider 4+4 A4  - 12.000 kr.
Porto                                        5.500 kr.
 
Udgifter i alt -                       17.500 kr.
 
12 annoncer á 5000 kr. =       60.000 kr.
 
Overskud:                              42.500 kr.
Dine timer = ca. 42,5?
Timeløn = 1000
 
mon ikke der er råd til en lille prisnedsættelse på annoncerne - eller tører din kunde dig et vist sted?
 
mvh Hans
 
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, ok det kunne da være jeg alligevel skulle prøve, når du er så sikker på det er vejene til at overgå Hr. Gates eller Thorborg

Jo, annonce prisen kunne sagtens sættes ned, men igen det firma han havde til at lave den sidste år, tog nogenlunde samme takst for annoncerne, og der lykkedes det åbenbart at få dem afsat. Så han mente det også var muligt i år, men åbenbart ikke.
Det skal dog lige siges at eventuelle annoncørere siger nej allerede inden de hører prisen, så det må være interessen og ikke prisen den er gal med.


Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/29/2006 12:24:40 AM Forfatter: (...) så det må være interessen og ikke prisen den er gal med.

Det kunne også have noget at gøre med, at sælgeren ikke helt føler, han kan stå inde for produktet? Det vil let afspejles i hans fremtræden og præsentation. Måske har sidste års sælger simpelt hen været dygtigere?
 
mvh Hans
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
det vil jeg slet ikke afvise.

Hans hvor let har du det med at komme af med annoncerne til Thyholm.Nu?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Superlet - de sælger stort set sig selv.

Mit blad udfylder et vakuum efter en ugeavis, som er fusioneret med en større ugeavis.
Desuden har jeg forberedt mig grundigt ved at sikre mig handelsstandsforeningens opbakning, før jeg startede projektet.
 
mvh Hans
Side 3 ud af 3 (30 indlæg)