Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restlagerbutik - nogen der har erfaring??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

 

Jeg har en idé, om den er nyskabende vil jeg nok sætte spørgsmålstegn ved men derfor kan den jo sagten være mere end holdbarSmile

Er der nogen der har erfaring med at åbne en fysisk butik med forskellige restlagervarer eller egenimport af forskellige varer? Herunder tænker jeg efterspurgte varer som f.eks.: Fladskærme, bærbare, cykler, brugskunst, tasker, husholdningsvarer og masser af andre ting som man kan komme i besidelse af for billige penge - og dermed sælge med en forholdsvis god avance i butikken. Jeg forestiller mig at butikken skal være lokaliseret i Århus (hvilket desværre også betyder dyr husleje).

 

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det er noget af et projekt du overvejer at gå igang med der. Er det bevidst at du har valgt at beskæftige dig med så mange forskellige varegrupper?

Det der er tricky mht. teknik er at det bliver forældet meget hurtigt. Eftersom du allerede snakker om opkøb af restlagre, vil eksempelvis bærbare allerede være bagud for udviklingen, og sikkert svære at sælge. Jeg mener... hvad kan du gøre for at sælge dem som den forretning du køber dem af ikke kan?

Derimod er ting som cykler og brugskunst ikke noget der bliver forældet fra den ene dag til den anden.

Umiddelbart vil jeg tro at de personer der vil være i din målgruppe også ville handle steder som http://www.shoppit.dk/ på trods af det er second hand.

Om din ide er bæredygtig afhænger primært af dit valg af varekategorier, dine leverandørkontakter og så selvfølgelig din evne til at gøre opmærksom på din butik, og sidenhen sælge til de kunder der kommer i butikken.

Mvh.

Michael

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du beslutter at åbne butikken er du velkommen til at kontakte mig, enten via PM eller på bn@zebra.as

Jeg har altid en masse partier til gode priser!

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det lyder i grunden til at være en rigtig god idé. Der er ikke nogen der har den nøjagtig samme virksomhed, og derfor så er det jo godt at du har tænkt på idéen. Dog skal du huske på at hvis du ønsker at sælge fladskærme og bærbare, så skal du jo også kunne yde kundeservice/reparere Wink

Du siger at butikken skal ligge i Århus, som jeg ville forslå en halv stor butik (Kommer an på hvor meget dit sortiment/varer fylder), med masser af Vinduer, som du kan sætte en af dine ting hen, og med en god pris.

Desuden så får at gøre opmærksom på at man kan købe stort hos dig, så skal du måske yde en del reklame, men annoncer er måske ikke det rette, da du jo ikke ved helt hvordan dine varer bliver, så jeg foreslår at måske lave en E-Mail's service, hvor på at man så får en mail om de nye varer.

Men bare rolig, selvom om Huslejen er dyr/høj, så er der mulighed for at du får prøvet din idé af og så kan det jo gå begge veje....

Bare husk mit motto; Be and Think Positiv Smile

TTT 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at saelge toej?

Tankerne gaar paa overskuds produktion. Top kvalitet og design. Opdaterede kollektioner fremsendes loebende elektronisk. Du bestiller og kan faa syet Deres eget maerke ind, faa broderet eller printet hvis de oensker.

At saelge toej paa denne maade er meget populaer omkring i Europa, saa hvorfor ikke DK. Det er billigt - meget billigt!!

Kontakt mig hvis det har interesse.

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)