Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Pakistan søges

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Godaften Aminoér,

Der er efterhånden mange virksomheder i Pakistan som eksportere ´alt muligt´ til Europa og USA.Jeg mener bestemt ikke du vil komme til opleve kommunikationsproblemer med dine samarbejdspartner i Pakistaner, eftersom de fleste kan snakke og skrive engelsk. Jeg synes også at det er en GOD ide at du tager ned til Pakistaner og hilser på dem du vil samarbejde med og se om deres "vare kvalitettet" er som du forventer.!!

Kaliebe har RET i at du skal hele tiden holde kontakt med dem og spørge hvor langt hvor lang tid det tager osv..HOLD jævnlig kontankt. Pakistanerne tager genrelt meget let på deadsline...så hold kontakt!

Sådaaaaan

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Imran,

Tak for dit input.
Du bekræfter de ting, jeg både har indtryk af, og fået at vide andre steder.

 

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Vi driver idag forretning med partnere i Pakistan og har en masse praktisk erfaring med nettop dette.

Jeg ved ikke hvor i landet du bor, men hvis det er i nærheden af Købenahvn byder jeg gerne på en kop kaffe og svarer efter bedste evne på alle de spørgsmål du måtte have.

Min/vores erfaring er primært indenfor IT, men måske kan jeg hjælpe dig med at undgå de største fejltagelser.....

mvh.

Søren

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Jeg sender dig fluks en mail!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Jeg havde for ca. et års tid siden en kontakt i Pakistan som bestemt mente at han var verdens frelser. Han prøvede at snyde mig for penge - men fik intet ud af det. Dette kan selvfølgelig ikke sige noget om andre folk i Pakistan - men ham her var bestemt en snydepels.

Så lav noget research - og snak med folk der har gjort med forretning med dem tidligere.

Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej

Jeg gad nok vide hvad Nikolaj har fortaget.

Jeg overvejer faktisk også lidt med at importe fra Pakistan. Jeg har desværre ingen kendskab til import verden, men den verden lærer jeg vel ved at sætte mit ene ben frem i den.:)

Jeg gad nok vide, hvad der er værd at importer derfra, bare for at for at få insigt i import verden og hvordan man bagefter sælger importede ting det videre .

Det andet intressant spørgsmål er nok HVOR meget skal man importerer hvis man skal tjene på det

I er velkommen til komme med kommentar,bemærkninger og forslag

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ASP.NET:

 Hej

Jeg gad nok vide hvad Nikolaj har fortaget.

Hej med dig. Hvad vil du vide?

Har du planer om hvad du vil importere fra Pakistan?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)