Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt transport koncept i Århus

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det vil være godt med et alternativ, men det skal være ligeså nemt.

Mine tanker omk. det du skriver:

Jeg ville ikke køre de par km, som er hen til en postkasse - så kan
jeg ligeså godt selv aflevere brevet.

Hvis posten afhentes hos mig, og leveres dagen efter... bliver det så ikke dyrt?

Jeg kan for få midler bruge budstikken eller de grønne bude, som straks henter
mit brev/min pakke, og leverer den med det samme (lokalt).

Hvis i skal kunne gøre det til en konkurrencedygtig pris - så skal i godt nok have mange
kunder... der skal jo ikke være mange meter mellem hver levering/afhentning. 

Det var lidt ting som i bør have med i tankerne.

Jeg håber i finder på noget godt :-)

Mvh Ronni 

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid godt med konkurrence - jeg kan anbefale at kigge lidt på CityMail og se hvad de tilbyder. De er jo en konkurent til Post Danmark her i København. De kører for den sags skyld også på privaten en smule ude på landet i Sverige. De leverer så typisk posten mandag - onsdag eller onsdag til fredag, så det er ikke for ekspresspost :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa alle, og tak for jeres svar.

Vi vil ikke i starten udbyde priser der ligner pds, da vi ikke mener vi kan få en forretning ud af det, men efter en masse udregninger, worst case senarios osv har vi fast sat nogle enktle priser :

Dag til dag levering af pakke op til 5 kg: 40 kroner plus moms

Dag til da levering af pakke op til 20 kg: 60 kroner plus moms

Samme dags levering i hele Århus ( som vi gør allerede nu på www.3xw.nu) 95 kroner plus moms

 Så som i nok kan se ligger vores priser ikke op af pdk, men skal mere ses som et alternativ til f.eks. som tidl nævnt her i forumet, budstikken og de grønne.

Samme dags leveringer kommer til at køre som det gør nu, i intervaller, hvis vi henter ved dig kl f.eks. 10, er pakken garenteret leveret inden 13 i hele Århus, med pod, ellers er det gratis!

Grunden til at kunden selv skal kunne indlevere gods, kunne f.eks. være billigere fragt, hurtigere levering eller lign.

Vi tilbyder afhentning ved faste kunder, op til 4 gange om dagen, den seneste afhenting skal dog ske kl 17.30 i hele området.

Er det noget folket ville benytte?

Hvad sytes i om prisen generelt?

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vil du burge vognmænd eller hvorda hvordan skal afregningen i så fald være

 

kenneth

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil bruge af vores interne resourcer indtil vidre, og med tiden ansætte en eller 2 vognmænd på timeløn til kørsel.

P.t har vi 250 kunder i vores database, og sender omrkring 150 pakker rundt i århus på en dag. Selvom det ikke er meget er det en start. Det skal lige siges at vi ikke har fokus på reklame for produktet endnu, da vigerne vil udvilke lidt mere på konceptet, før det går 100% i luften

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)