Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forsendelse af erhvervspakker

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved skal man sende 400 pakker med post danmark om året for at opnå "erhvervsrabat" så en pakke op til 1 kg koster dig 54 kr eller lignende at sende til en privatadresse i DK. sender man derimod ex 50.000 pakker årligt er det jo en helt anden snak, og rabatterne bliver BETYDELIGT større.

Hvad siger I til følgende firmaide:

Et distributionsfirma (eller hvad vi skal kalde det) i alle landets større byer, der reelt set er en adresse, hvor områdets mindre firmaer afleverer deres erhvervspakker, inden de samlet afsendes med Post Danmark. På denne måde organiseres alle de mindre forsendelser og langt større rabatter på forsendelser kan opnåes. En krone sparet er jo en krone tjent som man siger.

Så vidt jeg umiddelbart kan se er der intet ulovligt i ideen, da det blot drejer sig om at organisere og omstrukturere den måde hvorpå forsendelserne foregår.

Lad mig høre Jeres kommentarer...

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan J

Ikke nogen god idé, idet der vil ske flere bortkomster, fejlleveringer og flere skader på pakkerne, når der kommer flere hænder med flere omladninger imellem og desuden vil det være en tidsrøver og omkostningsforøger, for ingen vil vel gøre arbejdet gratis og forsikre sin egen arbejdsgang.

derfor....

mvh   Geeked

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)