Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubai form i Sydjylland?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"stammen" udgøres af den opbyggede by/ø, Dubai. Og i "lille" Danmark, har vi hvert år mange  turister, som tager turen nordpå for at nyde den danske kultur, Wienerbrød, sandstrande osv.

Og derfor har jeg nu bragt et emne på banen; med stikordene; Kort kørsel, Dansk Kultur, Luxus (dubai).

"Et Dubai" i Sydjylland?, Man regner med at få en ny Motorvej, og derfor er vejen brolagt med muligheden for at lave et nyt Kultur/feriested for tyskere/ andre turister.

Idéen går i sin enkelthed ud på at skabe et luxus feriested, med det hele; Mini-marked, Butikker, Bade land osv. et intimt sted i Sydjylland.
Nogen interesserede?

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Bliver det noget med skattefrie zoner og så videre? Så er jeg på :)

Men en ny motorvej giver jo altid muligheder for nogle nye ting..... Det lyder i hvert fald rart....

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jammen det lyder da interesant ... jeg har overvejet at tage på ferie iår, et sted hvor jeg kort sagt kan få lov at bruge en masse penge på at forkæle mig selv :)

Grunden til at jeg ikke gør det er at jeg ikke kender nogen steder herhjemme hvor jeg kan finde det, og min virksomhed tillader mig pt. ikke at rejse så langt væk at jeg ikke kan rykke ud hvis det brænder på. Så et ferieparadis i sønder/syd-jylland ville da helt klart være interesant for mig :) 

Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

#1. Hmm, kan jeg ikke love for, men ville da være dejligt Stick out tongue

#2. Du har nemlig ret; Stedet skal være for Danskere som gerne vil have en afslapningsferie, som stadig er i DK, men self skal der også være plads til udlændige.

 

Info; Da jeg regner med at "projektet skal ligge på fastlandet har det givet mig en del små starts porblemer; så som hvor skal det ligge? og hvordan får jeg det bygget, når det gerne skulle ligne Dubai, selvom at vi ikke har samme Klima som dernede.

Så hvis nogen kan svarer på overnævnte så ville det være fint. 

Sælg ikke det du ikke selv vil købe.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)