Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport Kbh-Ode-Kbo allerede på torsdag søges!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej,

 

Ved det er kort varsel, men jeg søger en vognmand med alm. kasevogn til noget transport (kunst, pakket) fra Amager til Odense, og noget tilbage til Valby fra Odense.

 

Det skal være torsdag d.8 maj 2008 

 

Send mig en PM, hvis du er interesseret. Husk en cirka pris.

 

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

nu da du desværre skal have kørt gods på sjælland, hvor jeg ikke kan hjælpe, kan en eller 2 henvisninger i stedet udgøre min hjælp til dig.

skal det gå hurtigt skal du kontakte http://www.hamlet-transport.dk/ hamlet kan helt sikkert hjælpe dig, til en god pris.

Skal det være billigt kunne www.a-way.dk være en mulighed, 625 kr pr vej mener jeg de tager.

 hilsen christian wilhelmsen

p.s hvis du mangler noget i Jylland engang er jeg altid klar med et godt tilbud.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

 

Jeg har fundet en anden til at køre.

 

 

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror aldrig jeg kommer til at forstå de priser 625 kr hver vej (Dog formenlig + bro og mums)

 

Det holder simpelt hen ingen steder *GG* - Jeg ved godt at det er sådan markedet er men jeg bliver lige måløs hver gang

 

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej flyttemand

Det kommer vel an på om virksomheden sender 30-40 pakker afsted til den pris på en gang ( som de gør), så tror jeg det er en sygt god forretning lige pludseligt:-) selvfølgelig er det det.

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op wil ....

 

Du kender sq da godt priserne på kurerkørsel???

Og 625 lyder faktisk som en pris folk køre for i århus området - Du kender vel priserne i århus? - Eller er det for langt fra lystrup *GGG*

 

det ville da være en fin forretning hvis man havde 30/40 kunder med - Men sådan er virkligheden jo bare ikke....

2 eller 3 kunder kunne somend gøre det - Men det er desvære vist også bare ønske tænkning

 

Og du må sågu da indrømme at priserne hverken er til at level eller dø af ....?

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg bruger af princip aldrig vognmænd, hvor jeg tydeligt kan se, at prisen ikke stemmer overens med den forventede pris for ydelsen. Så tror jeg ganske  simpelt bare ikke på, at vognmanden betaler alle skatter, afgifter osv, har sine forsikringsmæssige forhold i orden og i det hele taget har en sund forretning. For det skal sgu være en sund forretning, hvis der kommer en reklamation. Så vil jeg ikke være den, der står med håret i postkassen, fordi transporten nu engang var svinebillig.

Bare min holdning til superlave (læs: nærmest urealistiske) transportpriser.

 

Lige et indlæg som måske er en smule off-topic, men det betyder nok ikke så meget, eftersom den efterlyste vognmand er fundet.

Mvh.

 

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

 Det var da et dejligt indlæg og lige til et 13 tal i min verden.

 Gid flere havde samme holdning som dig. Men desværre kigger mange stadig efter pris og ikke kvalitet. Derfor er det også det færreste, der egentlig er klar over hvorledes deres gods er forsikret og om den enkelte vognmand/transport firma driver sit firma efter "lovlige" principper. Men det mærker man som kunde på den hårde måde, når ens forsendelse f.eks har fået en transport skade eller lign.

 Efter flere år som sælger i flytte og kurerbranchen "nu selvstændig", så kan jeg kun af erfaring sige, at der trænger til, at blive ryddet gevaldigt op i branchen. Da der er alt for mange brodne kar og dette smitter desværre af på alle. Men tvivler desværre stærkt på om, det er muligt, at få ryddet op i branchen.

Men man har lov, at håbe...

Mvh,

Claus

Flyt & Fragt ApS. www.flytogfragt.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

det var dog utroligt flyttmand:-) jeg henviser til en kurerfirma sm tilbyder linie bils service, med flere ture til århus hver dag, tro mig de sender langt mere end 40 pakker om dagen:-)

Men klart, jeg ville da aldrig selv køre til kbh til den pris med en pakke.

Til dem er snakker om fusk, forkerte forsikringer osv. Der er sku mange der kan få en fornuftig forretning op at stå, med prisen som et hovede parameter. Jeg tager f.eks. 300 kroner i timen for mine biler, men kan så også inkassere 10 timer pr bil pr dag. så ganger i bare op i små 15 biler, så kan i selv regne ud at alle forsikringer, og andre forhold er 100% i orden.

 Men som sagt, der er mange brådne kar i denne her branche, har mødt dem, har brændt mig osv, men vejen frem for mig var at finde egne kunder, så skal man ikke ind over en central osv.

 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

wil,

For god ordens skyld skal jeg lige sige, at det ikke tilnærmelsesvist var møntet på kurer-transport eller linie-transport.

De transportører som jeg bruger kører kun med gods for een kunde ad gangen og der er vist ingen her, der er i tvivl om, at det kan ikke være "lovligt og sikkert", hvis transporten tager en time, godset vejer 150 kilo, fylder 2 kbm, skal bæres ind og kræver to mand - og det så kun koster 500 kr?

Jeg nægter ihvertfald at tro det og vil ikke benytte mig af den transport.

Mvh.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)