Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport Kbh-Ode-Kbo allerede på torsdag søges!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som liniebil er det en fornuftig pris - Men hvis du regner på den nævnte tur efter Århus takster så rammer du faktisk næsten samme pris (Jeg har ikke regnet i kr og øre - men umidlbart ligner prisen noget man har set før)

 

Og jeg giver dig fuldstængigt ret - 300 kr i timen er en fair pris og kan sagtens løbe rundt ... (Uanset mængten af biler)

Problemet er bare at folk dumper prisen når de skal til at køre på km takst - Faktisk er der jo desvære til stadighed nogle døgnfluer der dumper prisen i en tyrkers tro på at det kan køre det hele 50% billigere end gratis

Og det er det der holder priserne helt i bund... Godt hjolpet af diverse centraler der dumper priserne da det jo er vognmanden der betaler for sådan et stunt...

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

flyttemand, nu kan jeg godt følge dig i din tankegang:-), jeg så f.eks. en bil den anden dag hvor der stod følgende:

Bil plus chauffør , 150 ,- i timen ( det er jo direkte at underbyde branchen ), den omtalte mand lever stort på flytninger som han sagde, men hold kæft hvor skal der være mange flytninger til den pris:-)

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)