Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mango

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude..

Jeg er lidt ny med det her...Kom lige forbi denne side, og tænkte at jeg måske kunne få lidt sparring!!
Jeg overvejer at starte en franchise butik - Mango - og ønsker i den forbindelse, at høre om der er nogle gode råd?
    Fordele
    Ulemper
Eller andet man skal være opmærksom på. Er der eventuelt nogen der ved, hvad sådan et koncept kræver af erfarring indenfor området samt priser?
 
Tak på forhånd
Tala
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg udgav sidste år en bog med teksten: Sådan bliver du franchisetager. Den kan downloades fra www.franchisepartner.dk eller du kan få den tilsendt hvis du sender en frankeret (25 kr. ) svarkonvolut til PS4-FranchisePartner, Århusgade 88 4. sal, 2100 København Ø
 
Bogen giver svar på de spørgsmål du stiller. Den er gratis og de 25 kr dækker blot portoudgiften.
 
Mange hilsner
 
Bo Zoffmann 
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tala,

Jeg vil foreslå at du kigger lidt rundt på de iværksættersites som findes. b.la. www.100svar.dk . Måske du kan finde noget på www.virk.dk også.
 
Go'' jagt
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super, tak for oplysningerne...

Har bare lige et spørgsmål jeg har lidt svært ved at finde ud af.
Hvor stor erfaring tror i man skal have for få lov til at drive en succesfuld franchise butik?
 
Jeg har viljen og lysten, men desværre ikke erfaringen. Har dog en super erfaren tøs der vil hjælpe mig
 
Tak )
 
Ps. Pisse godt forum det her, det er super nice
 
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/28/2006 8:57:33 AM Forfatter:tala

Hey derude..

Jeg er lidt ny med det her...Kom lige forbi denne side, og tænkte at jeg måske kunne få lidt sparring!!
Jeg overvejer at starte en franchise butik - Mango - og ønsker i den forbindelse, at høre om der er nogle gode råd?
    Fordele
    Ulemper
Eller andet man skal være opmærksom på. Er der eventuelt nogen der ved, hvad sådan et koncept kræver af erfarring indenfor området samt priser?
Tak på forhånd
Tala

 
Hvilken slags produkter er "Mango" baseret på?
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Mango sælger modetøj til unge kvinder
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tala,

Mht erfaringsmæssig ballast, kunne jeg forestille mig at du skal ha været butikschef eller ansat i en tøjbutik i nogle år før de vil godkende dig som franchiser. Tag dog knoglen - ring til dem, eller send en mail. Jeg googlede lige kort og fandt disse kontakt oplysninger: http://www.franchising.lv/new_site/en/f_komp_lt.shtml#MANGO måske du kan bruge det til noget. 

Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også det jeg selv tænkte...

Jeg har en veninde, der er butikschef i H&M, som jeg har tænkt mig at høre om vil være klar på et lille forretningseventyr med mig. Hun er knald hamrernde dygtig og har 10 års erhvervserfaring  der- ca. 2 som chef der.
Men jeg selv...jeg skal nok oplæres lidt.
 
Jeg har smidt Mango en mail. Kan bare ikke vente på at høre )
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker vi på det samme altså mango butikken tøj?der er to i kbh mener jeg??

 
Jeg bor i Århus og har forrrrr 3år siden haft kontakt med de 2tyrkere som har starte mango der bor i spanien..Og grunden til at der ingen er i en storeby som Århus er fordi de ikke mener det vil køre....desuden skal du have 4mio klar..Og du kan ringe til dem..Der er MANGE krav omkring km2 osv osv...
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej guttilutti,

Nu kan jeg ikke se dit billede, da du sikkert har linket til et som ligger på din pc, og det kan man ikke. Du kan kun linke til et som ligge online et sted. Jeg mindes dog en historie a la det du fortæller der. Kender vi hinanden?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)