Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Badmintonmagasinet og annoncesalg

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for jeres input og feedback alle sammen. Det er meget inspirerende læsning!

Jeg er klar over betydningen af at første nummer skal være lige i skabet - ydermere forventer jeg at omdele nogle af 1. udgave gratis for at øge kendskabet til bladet (dvs. rundt i diverse klubber og til stævner). Så meget desto mere vigtig bliver første nummer.

Hvad angår annoncedelen er jeg stadig meget i tvivl. Kan i anbefale nogle kompentente firmaer der kan hjælpe?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Praefke

 
Lad mig få et oplæg på hvordan du havde forestillet dig omkring annoncerne. Så kan det være jeg kan hjælpe dig med at sælge dem.
 
Min mail er jh@salesnordic.dk eller telefon 72401440
 
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/28/2006 3:12:40 PM Forfatter: Praefke 

 Jeg bryder mig heller ikke om sammenligningen mellem squash, tennis og badminton hvis man vil være et seriøst magasin som beskæftiger sig med andet end potrætter og interviews.
 
Jeg er helt enig - jeg arbejder tæt sammen med Tennismagasinet Your Game (www.your-game.dk) og vi har også hørt om MP.
Personligt ville jeg ikke købe annoncer for ''min tennisudstyrsbutik'' i et magasin, hvor op mod 2/3 af læserne ikke interessere sig for netop min sportgren.
Hvad er det Batminton, Squash og Tennis har til fælles??? "Øøøhhh, man bruger en ketcher?!?"
OK, der er ad nogle store sportsfimaer, der producerer udstyr til alle tre sportsgrene, men de kunne da ligeså godt købe annonceplads i de enkelte niche-magasiner - IK''
Det kan være, at dit batmintonmagasin og Your Game skal tilbyde en speciel dobbeltannonceringsrabat til de store sportsfimaer, der smider annoncer i begge blade.
 
Mht. annocepriser kan jeg oplysem, at Tennismagasinet Your Game ligger meget tæt på de priser du (=Praefke) selv nævner i dit første indlæg.
 
Send mig gerne dit telefonnummer i PM eller find min mail på www.statement.dk eller ring på 22816090
 
/Steen
 
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg vil give Heidi ret i hendes betragtning, altså ingen tvivl om at Camilla Martin eller Peter Gade, eller personer i dén dur på forsiden og med et brag af et interview vil gøre hylderne udsolgte!!
 
Kendte, Kongelige og Sex sælger... that's facts
 
Note; Der må da være en eller flere 'kendte' mennesker der dyrker Badminton, altså kendte i dén forstand at det både kan være succesrige erhvervsfolk, skuespillere, tv-værter osv.
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/30/2006 12:26:10 PM Forfatter: Matt K. Baldersø

Hej Kenneth

Jeg vil give Heidi ret i hendes betragtning, altså ingen tvivl om at Camilla Martin eller Peter Gade, eller personer i dén dur på forsiden og med et brag af et interview vil gøre hylderne udsolgte!!
Kendte, Kongelige og Sex sælger... that''s facts
Note; Der må da være en eller flere ''kendte'' mennesker der dyrker Badminton, altså kendte i dén forstand at det både kan være succesrige erhvervsfolk, skuespillere, tv-værter osv.

 
- så er det lige at jeg ikke kan dy mig for en kort bemærkning.
Det er nu du skal tænke kasseapparat og lugte penge, Matt.
Tag ud til en træningshal og "skyd" et par rigtig prof. billeder af en flyvende fjerbold, få en person til at "trylle" i Photoshop, så man fornemmer farten og lyset som kommer ind bagfra. Det kunne evt. blive logo for det nye Badmintonmagasin "Magasinet i bevægelse" Det kunne jo være at I kunne finde ud af et samarbejde og for dig en kanon reference.
Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/30/2006 5:18:18 PM
Forfatter: Heidi
Dato: 3/30/2006 12:26:10 PM Forfatter: Matt K. Baldersø

Hej Kenneth



Jeg vil give Heidi ret i hendes betragtning, altså ingen tvivl om at Camilla Martin eller Peter Gade, eller personer i dén dur på forsiden og med et brag af et interview vil gøre hylderne udsolgte!!




Kendte, Kongelige og Sex sælger... that''s facts




Note; Der må da være en eller flere ''kendte'' mennesker der dyrker Badminton, altså kendte i dén forstand at det både kan være succesrige erhvervsfolk, skuespillere, tv-værter osv.






- så er det lige at jeg ikke kan dy mig for en kort bemærkning.


Det er nu du skal tænke kasseapparat og lugte penge, Matt.


Tag ud til en træningshal og ''skyd'' et par rigtig prof. billeder af en flyvende fjerbold, få en person til at ''trylle'' i Photoshop, så man fornemmer farten og lyset som kommer ind bagfra. Det kunne evt. blive logo for det nye Badmintonmagasin ''Magasinet i bevægelse'' Det kunne jo være at I kunne finde ud af et samarbejde og for dig en kanon reference.


Bedste hilsner


Vi har allerede snakket lidt sammen over mail ;) Så vi har allerde gang i et samarbejde - Matt kan også lugte penge

Jeg er opmærksom på at Gade vil sælge numre. Men samtidig ønsker jeg at adskille mig fra interviewsne man kan læse i aviser og andre sportsblade af badmintonspillere, hvorfor jeg også finder det vigtigt at have et interview med en upcoming stjerne eller en mindre kendt spiller (for ikke specielt badmintoninteresserede) som alligevel har lavet gode resultater.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi -> Hehe... Kenneth kom lige før mig, men ja vi har i et stykke tid nu været undervejs i et samarbejdsforløb Så det er der tjek på...

Kenneth -> Præcis, det er også dér du har din force, ekspertice osv. som vi andre bare skal holde nallerne langt væk fra fordi det er præcis dét der danner grundlag for hvorfor du starter magasinet.
 
Det som Heidi og jeg blot konstaterer, er at bladet kan sagtens være sprængfyldt med 60 siders lækre nærgående interviews, artikler osv. osv., men vil du have stor sandsynlighed for udsolgt første gang så er det altså de kendte hoveder der trækker
 
 
Eller... også skal vi have fat i en dejlig model i et ''lækkert sæt træningstøj''... så skal det nok også sælge, men så tror jeg desværre lidt af sagligheden og budskabet ryger i svinget !
 
Side 3 ud af 3 (27 indlæg)