Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg bede om i løn? (web/IT-branchen)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Min situation er som følger:

Jeg er netop på vej hjem fra England efter 6 måneders ophold. Jeg har været her for at afslutte min 2-årige markedsføringsøkonom uddannelse. Jeg har på nuværende tidspunkt søgt et par jobs i web-branchen, da jeg elsker at arbejde med specielt grafisk-arbejde. Jeg har tidligere erhvervserfaring (8 måneder) i et firma, der lavede hjemmesider og større webløsninger for diverse firmaer - dog var dette arbejde på deltid.

Jeg ville derfor høre, hvad i cirka mener jeg kan bede om i løn.

Et par referencer:

MoreSport.dk 

OnTheList.dk 

SpamIRC.dk 

mec.dk

BookHLTV.org 

Jeg har prøvet JobIndex.dk's løn beregner, men kunne godt tænke mig at høre det fra eksperterne.

 

Med venlig hilsen

Peter Greve 

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterGreve:

Hej med jer.

Min situation er som følger:

Jeg er netop på vej hjem fra England efter 6 måneders ophold. Jeg har været her for at afslutte min 2-årige markedsføringsøkonom uddannelse. Jeg har på nuværende tidspunkt søgt et par jobs i web-branchen, da jeg elsker at arbejde med specielt grafisk-arbejde. Jeg har tidligere erhvervserfaring (8 måneder) i et firma, der lavede hjemmesider og større webløsninger for diverse firmaer - dog var dette arbejde på deltid.

Jeg ville derfor høre, hvad i cirka mener jeg kan bede om i løn.

Et par referencer:

MoreSport.dk 

OnTheList.dk 

SpamIRC.dk 

mec.dk

BookHLTV.org 

Jeg har prøvet JobIndex.dk's løn beregner, men kunne godt tænke mig at høre det fra eksperterne.

 

Med venlig hilsen

Peter Greve 

 

 

He he det spørger du os arbejdsgivere om? -  Det er nok forkerte lejr at henvende sig til. :-)

 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey jeg har en kammerat der er grafiker, manden har 8 års erfaring med grfisk han kan lave stortset alt :). så får han sølle 130 kr

. i timen,

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der lige her ...? Ørts, kunne du ikke nøjes med at poste dit indlæg en enkelt gang?

Peter, du er velkommen til at smide en ansøgning til os på deMib.com og Redpitt - vi søger hele tiden gode folk for tiden. Du kan skrive på job@demib.com eler job@redpitt.com

Lønmæssigt er det altid meget svært at sige hvad en person bør få, men som det også er nævnt ovenfor, er Amino et iværksætterforum, og derfor er vi flest arbejdsgivere herinde. Så det er nok ikke det bedste sted at finde frem til hvor højt du kan få din løn op :)

Vi betaler naturligvis altid en fair løn til vores ansatte - en løn som både de og vi kan være tjent med, og som reflekterer deres kvalifikationer og den værdi de skaber for virksomheden.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey sorry, da jeg skrev udfør igår crashede skidtet, men hvordan faen den kan skrive det en halv mio gange går mig på, admin kan du ikke slette alle indlæggende, det ville være løgn og sige det var meningen. Soory

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)