Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Særlige regler man skal være obs på?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hey alle sammen.

Min virksomhed "lever" af at sælge kunder til andre firmaer.. Jeg finder nogle kunder til bestamte varer og sælger dem så til andre firmaer. Min betaling får jeg fra den virksomhed som får mine kunder.

Er der nogle problemer I at sælge mine kunder til et firma som f.eks. ligger i England eller USA og lign?

Jeg tænker primært på fladskærms Tv.
F.eks.
Jeg har fundet en virksomhed i England som kan sælge Pioneer Tv langt under danmarks priser, jeg vil så henvise mine evt. 20kunder til denne virksomhed og han vil så modtage en regning for min ydelse/formidling af kunderne til hans shop. Jeg arrangerer samtidig alle detaljerne omkring levering af de Tv til de personer som har valgt at bruge mig til at finde en forhandler.

Er der noget man skal være opmærksom på? Jeg bliver vel ikke "snuppet" på nogen måde i forbindelse med at henvise kunder til at købe deres elektronik i udlandet? Jeg tænker primært på dansk moms og afgifter osv.
Kunderne betaler varen direkte hos den engelske forhandler, og når de har betalt så fremsender jeg efterfølgende min regning på det antal kunder på et aftalt beløb til den virksomhed som har fået ordre.

 Jeg siger på forhånd tak...
Mvh BIGBuy.dk aka Steven Zacho

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flyttet den ned under Jura og love da den vidst lev oprettet et forkert sted.. Min fejl :-) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)