Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisystemer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er interesseret i at vide hvilke systemer andre bogføringsvirksomheder bruger. Er der noget der er "must haves"? Jeg tænker både på systemer som skal bruges på kontoret, hos kunden og webbaseret som f.eks. e-conomic.

Jeg har selv meget brugt e-conomic men vil gerne have udvidet min horisont lidt.

Hilsen Trine

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg læste forkert Smile
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bogører i SummaSummarum, som jo har den fordel at det er en engangsudgift.

Jeg bogfører også i e-conomic , hvis kunden ønsker det.

Ellers er der rigtig mange der bruger C5, og det er vel også "must haves" har kikket en del på Saldi, som virker ok.

Hvis kunden er ligeglad, bogfører jeg helst i summa da det er superhurtigt.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I Inloco Regnskab bogfører vi meget i SummaSummarum og e-conomic. SALDI er på vej ind med flere kunder. Vi kan også Navision, C5 og Revilution (det sidste er medarbejderne ikke meget begejstrede for). Jeg har et møde med udvikleren af DanFinance og Aesiras snart, det kan være, de kommer på listen efterhånden. Regnskabsskolen har vi flest kurser i SummaSummarum men også SALDI, e-conomic og Mamut. Det sidste har dog været aflyst pga. først manglende tilmeldinger og nu manglende underviser, fordi vores Mamutekspert har fundet fast arbejde, så hun ikke kan passe løse aftaler hos os længere.

Hos Inloco skal alle bogholdere være velbevandrede i mindst to og gerne tre programmer men ikke mere. Alle har et favoritprogram. Hvis jeg var alene i virksomheden ville jeg vælge to programmer og blive rigtig god til dem frem for at bruge mange.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi bruger Summa, Economic, C5, Air-Boss og Kompas m.fl.

Dog primært de 2 første systemer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)