Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandske Aminoer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Blogger & Tekstforfatter

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hey!

Kanon..
 
Mange tak
 
Mvh
IK
 
 

Blogger & Tekstforfatter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Kanon! så forhandler vi! godt arbejde Hr. Thorborg. Jamen så kræver det bare at alle amino profiler indsætter 200$på min konto, så skal jeg nok ordne det. Hører i. Dette er aftalt med Thorborg og den øverste ledelse og bestyrelsen i Amino land - alle 2500 medlemmer af Amino skal indsætte 200$ på Ide Kongens konto - skriv privat for reg og kontonr.  Sker det ikke inden 1/4 vil Jeres medlemsskab blive taget op til overvejelse.  Forresten er der også shipping og customfee - ergo indsæt bare 250$ for at være på den sikre side. Bare rolig, Thorborg og Jeg deler ikke pengene uden at i ved det.
 
Mvh
IK
 
 
 

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/29/2006 2:03:39 PM
Forfatter: Oscar Eg Gensmann
http://www.youngentrepreneur.com/


Direkte link til deres forum:


http://www.youngentrepreneur.com/forum/index.php


Det ser det dog ud til at der er en del mere traffik på lille danske Amino end på forummet på det internationale youngentrepreneur.com - imponerende Amino!!! (set gennem antallet af nye indlæg og antal besøgende lige nu).

Hvis der er nogen der ligger med links til andre internationale iværksætterforums så spyt endelig ud...
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/30/2006 3:34:25 PM Forfatter: Idé Kongen
Kanon! så forhandler vi! godt arbejde Hr. Thorborg. Jamen så kræver det bare at alle amino profiler indsætter 200$på min konto, så skal jeg nok ordne det. Hører i. Dette er aftalt med Thorborg og den øverste ledelse og bestyrelsen i Amino land - alle 2500 medlemmer af Amino skal indsætte 200$ på Ide Kongens konto - skriv privat for reg og kontonr.  Sker det ikke inden 1/4 vil Jeres medlemsskab blive taget op til overvejelse.  Forresten er der også shipping og customfee - ergo indsæt bare 250$ for at være på den sikre side. Bare rolig, Thorborg og Jeg deler ikke pengene uden at i ved det.
Mvh
IK


Jeg fik ham handlet ned på det halve, så sig ikke jeg ikke er en god købmand ;-)

Nå, finder du så lige de 250.000 dollaser?

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe - de ved skam godt hvad de vil have, gode forretningsmænd er de skam også :P

Men ligemeget hvad, så kan de 250.000 dollars bruges meget bedre, om ikke andet til amino''s udvikling?

// Jesper Skov

 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 
har lige set denne tråd
 
hvad forventes der i afkast?

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)