Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny datingside - god idé?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak til jer alle for jeres feedback, jeg sætter virkelig pris på det!

fat-dating kunne være en mulighed, og copenhagen-dating også. Jeg har også overvejet en niche som studenter-dating. Stadig tror jeg at jeg skal undersøge markedet lidt mere. Problemet er også at Danmark er et forholdsvist lille marked til nicheprodukter...jeg mener, datingsider bliver ikke interessante før man når op på mindst et par tusinde brugere. Men på den anden side, hvem havde forudset farmerdatings succes?

Tak for roserne og den konstruktive kritik. Jeg har ikke selv kodet hele sitet, da meget af den er baseret på open source kodning, men det har taget mange timer at sætte det op og tilpasse det.

Der går nok noget tid før jeg får den ud på et .dk domæne, men jeg vil tage jeres kommentarer til mig indtil da.
Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/31/2006 7:07:07 AM Forfatter: codex Tak til jer alle for jeres feedback, jeg sætter virkelig pris på det! fat-dating kunne være en mulighed, og copenhagen-dating også. Jeg har også overvejet en niche som studenter-dating. Stadig tror jeg at jeg skal undersøge markedet lidt mere. Problemet er også at Danmark er et forholdsvist lille marked til nicheprodukter...jeg mener, datingsider bliver ikke interessante før man når op på mindst et par tusinde brugere. Men på den anden side, hvem havde forudset farmerdatings succes?

Hvem siger du skal nøjes med et .dk site? Du kan vælge at lancere på et .com domæne på engelsk - så er markedet da pænt stort
Jeg henviste tidligere til at søge på google.com efter fat people dating - her kan du se hvad du er oppe imod.
 
Jeg synes, at det klart er værd at kigge lidt på. Det eneste jeg synes kan være problematisk ift. et internationalt eventyr er spørgsmålet om, hvorvidt det kan lade sig gøre at bygge et ordentligt community på distancen. Men det er vel blot en knold på vejen
 
Mvh.
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Codex,
min erfaring vedrørende datingsites fortæller mig, at det er meget omfattende at lave noget der kan konkurerer med de store sites samt at der skal bruges betydlige mængder af penge til markedsføring. med hensyn til dit nuværende forslag til dit dating site er min umidlbare mening at den er alt for konservativ i design og farvevalg. Det indtryk jeg får er at jeg kommer ind på et site for en virksomhed og ikke dating. Sagt kort uanset segment vil folk have sex, samværd og følelser i den forbindelse duer det ikke med en kold blå og et corporate look.
Vh
Johan
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
du burde lave en side / system specielt for udenlandsdanskere / udenlands Skandinavere den vi du få success med. Du behøver hun at finde en Blondine & eller Brunette, ca 1.85 med lange ben storbarm med tendens til nymfomani, og som aldrig har hovedpine, eller er bitchy til mig som tak for iden :-D
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget apropos...



Pressemeddelelse: Så kom den! FitnessDating.dk - et nyt niche datingsite med fokus på en fysisk aktiv livsstil

"Fitness, sport, wellness og generel motion er i fokus som aldrig før!", siger Rolf Hvelplund Mousten, medstifter af det nye FitnessDating.dk. "På landsplan er mere end 350.000 danskere tilmeldt et fitnesscenter. Flere og flere danskere vælger nemlig mere end nogensinde en aktiv livsstil, hvor det at dyrke fitness, sport og generel motion er en naturligdel af hverdagen, som de ikke vil undvære." Sådan siger Rolf Hvelplund Mousten - medstifter af den nye datingportal FitnessDating.dk. Teamet bag det nye koncept består af cand. merc. Thomas Fisker Nielsen, civil økonom Kåre Guldager Madsen, salgschef Rasmus Skov Møller samt IT-revisor Rolf Hvelplund Mousten.

"Folk, der søger kæreste på Internettet, er udelukkende en samling svært overvægtige nørder, der har store problemer med at indgå i sociale sammenhænge" Sådan indleder Sanne Westergaard bogen "Webdating - Flirt på Internettet". Dette var en fordom, der eksisterede, da de første datingportaler så dagens lys tilbage i slutningen af 90érne. "Disse fordomme eksisterer heldigvis ikke mere, og det er FitnessDating.dk det bedste bevis på", siger medstifter Rasmus Skov Møller med et glimt i øjet. På FitnessDating.dk oprettes der nemlig hver dag mange nye brugere - alle med det til fælles - at der også skal være plads til fysisk aktivitet. "Der er alle slags idrætsudøvere herinde. Lige fra håndboldspillere, motionister der dyrker fitness et par gange i ugen, til elite sportsudøvere", siger Thomas Fisker Nielsen, som bl.a. står bag markedsføringen af dette nye koncept.

De fire ejere bag den nye datingportal ser meget optimistiske på fremtiden. På FitnessDating.dk er der mulighed for at søge en kæreste, nye venner/bekendte mv. Og som den eneste datingportal i Danmark, er her også muligheden for at søge træningspartnere. Endvidere vil der i 2006 blive afholdt fester samt fitnessrelaterede events ligesom, der vil blive tilbudt forskellige fordele til medlemmerne inden for bl.a. fitness, sport samt generel wellness.

Kåre og Thomas har begge flere års erfaring inden for den hurtigt voksende internetverden, og de mener begge, at konceptet har et meget stort potentiale. "Mange i dag har en aktiv livsstil, og vil have en partner, der holder sig lidt i form. Alle kender også den med nytårsforsættet, som lyder på mere motion. Også her kan FitnessDating.dk være en motivationsfaktor til at komme i gang med en aktiv livsstil", siger Kåre Guldager Madsen.

Med cand. merc. Thomas Fisker Nielsens erfaring indenfor e-markedsføring har datingportalen opnået et støt stigende antal brugere inden for ret kort tid. "Konkurrencen på nettet er svær og konkurrenterne er kun et klik væk. Med Fitnessdating.dk synes vi at have lavet en god segmentering. Med ca. 350.000 danskere tilmeldt i fitnesscentre er fitness nemlig den største samt ikke mindst hurtigst voksende sportsgren i Danmark", udtaler Thomas Fisker, som er tilfreds med de ca. 2500 brugere, der allerede har tilmeldt sig sitet. Markedsføringsplanen er udarbejdet, og teamet bag Fitnessdating.dk håber hermed, at det bliver et nyt populært mødested for alle med interesse for fitness, sport og generel motion.


 

Men har fitness-folk skide svært ved at møde hinanden?.. ej, tror det ikke...





Held og lykke til dem, og til Simon med sit.

Tilmeldt 21. Dec 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil lige sige at, en .com på engelsk er utrolig svær at få gang i. Selvom der er millioner der sikkert gerne vil tilmelde sig den side, så finder de den aldrig.

Man skal enten have et godt budget hvor man kan betale for reklame på velbesøgte sider med unge mennesker. Eller allerede have en engelsksproget side som har god traffik man kan sluse folk vidre fra.

Jeg har selv en .com dating side og den er rigtig god og fungere perfekt. men jeg har ikke råd til at reklamere pt, og har ingen traffik jeg kan rive fra.. så det er uuuuuuutroligt begrænset hvad jeg får af nye medlemmer overhovedet.
Hvis man havde pengene var et banner på MySpace.com det helt perfekte og brugerne vil stømme til. men prisen er vist ret heftig

Supply Chain blæksprutte

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)