Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overgang fra gratis website til betalingswebsite...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fuldstændig enig, Kreabizz (og Claes) - det helt springende punkt mht. at overgå til betaling er volumen (og dermed kommer timingen igen ind i billedet). I vores tilfælde drejer det sig både om reel volumen (antal brugere) samt ikke mindst geografisk spredning. Uanset hvad, kunne jeg snildt forestille mig, at introduktionen skal ske med rabat. Livet i web 2.0... :)

/Kasper
Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/30/2006 11:33:57 AM Forfatter: Kasper Daniel Balslev Fuldstændig enig, Kreabizz (og Claes) - det helt springende punkt mht. at overgå til betaling er volumen (og dermed kommer timingen igen ind i billedet). I vores tilfælde drejer det sig både om reel volumen (antal brugere) samt ikke mindst geografisk spredning. Uanset hvad, kunne jeg snildt forestille mig, at introduktionen skal ske med rabat. Livet i web 2.0...  :) /Kasper

Hej Kasper,
 
Hvis du med rabat mener: 100% rabat, så er jeg enig. Mit gæt er, at I SKAL have kritisk masse, før I introducerer betaling - og det kan være meget dyrt, når spredningen helst skal være world wide. Har I samabejder med studenterorganisationer og udveklsingsprogrammer world wide? Det kunne være løsningen - helst skal I være at finde med link på de enkelte institutioners studentersider. Det kunne være en billig måde at markedsføre på (hvis I ikke allerede gør det).
 
/Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, vi har oparbejdet gode relationer til både uddannelsesinstitutioner (særligt i EU) og flere studenterorganisationer. Hidtil har fokus været på links, tekst, etc. og forretningsplanen tager afsæt i dette. Dog vil vi fremover have en mere aggressiv strategi, og komme bredere ud, fx. på portaler. Universiteter, stud. org. o.lign. udgør dog fortsat en vigtig distributionskanal.

/Kasper
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)