Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grosist af mobiltelefoner...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 17. May 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, er der nogen herinde som ved hvor jeg kan finde grosister af mobiltelefoner..? Jeg har ledt i forskellige søgemaskiner, men syntes ikke rigtig jeg har fundet nogen...

 VH.

Niels

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej.

Der findes et par store leverandører, jeg kan dog ikke huske navne på dem.
Noget med Dan.. men så kan jeg heller ikke mere.

De fleste der sælger, køber dem dog via parallelimport. Så det er umuligt at slå deres priser, medmindre man selv gør brug af denne metode.

Held og lykke. 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Rommy:

 Hej.

Der findes et par store leverandører, jeg kan dog ikke huske navne på dem.
Noget med Dan.. men så kan jeg heller ikke mere.

Det er nok Dangaard Telecom du tænker på, de blev slået sammen med Brightpoint for noget tid siden og hedder derfor Brightpoint nu.
Fra Århus
Tilmeldt 17. May 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for det, jeg prøver lige og kigget lidt på det...;-)

MVH.

Niels

Fra Århus
Tilmeldt 17. May 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rommy,

Tak for budet...Jeg tror også det er en meget svær branche og komme ind på, da der er meget konkurrence, og hvis de fleste bruger parellimport, så kan det godt være det bliver et svært marked og komme ind på, for mig som er helt ny i faget.

VH.

Niels

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Niels,

Du skal ikke regne med at kunne være billigere end de eksisterende på markedet, men det betyder ikke at du ikke har en ærlig chance.

Hvis du kigger med på diskutionerne på www.mobil-forum.dk og www.mobildebat.dk kan du se at der er mange som efter dårlige erfaringer, ikke vil købe det billige juks længere. For er der først en fejl med telefonen, så løber mange forhandlere fra ansvaret.

Kan du lave et målrettet tilbud til mobil-hajerne som ikke er set før, har du sikkert en god chance.

Men der er mange muligheder.

Held og lykke med det. 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Vanløse
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes flere grosister.

Dangaard eller brightpoint som de hedder i dag.
Milcom
Axcom (Svensk firma med afdeling i danmark så de leverer telefoner med svenske manualer)
Tidligere var der også comitel men de har lige solgt deres telefon afd. til milcom. Leverer taletid produkter.
Ja der findes nogle som laver parallel import. Det er et område man skal passe på med fordi de køber telefoner i lande hvor man nogle gange ikke kan få service i danmark. De ligger mange ca 500 kr billiger på diverse prisportaler men pas på.

Men hvis du vil sælge telefoner med abonnement så er der kæder som dantalk.dk eller telekæden.
Så hvis du vil seriøs så skal du nok lave en aftale med en kæde. Der kan du også få rabat aftaler med diverse leverandører.

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Jeg er en lille grosist af mobiltelefoner.

skriv til mig, det kunne være, at jeg kan hjælpe dig.

mvh

billigmobili

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 Bare pas på hvis du selv vil forsøge dig med paralel import. Prøvede det en gang selv da jeg på alibaba fik nogle rigtig gode priser på populære mobil telefoner, men så selvfølgelig aldrig varerne :-(  Det er nok en af de brancher på alibaba og andre steder hvor der er flest snydere.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)