Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

224 råd om hvordan du bliver rig

Side 40 ud af 41 (404 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Tak for dit svar jeg tænkte det jo nok - det er energien der er drivkraften og ikke alene målet milionær - vel er det rart at have hvad man behøver - "behøver" er jo så nøgleordet - men det at være i gang med noget der giver udfordringerne - så selv er jeg administrator/mentor for en mindre nystartet virksomhed og arbejder der med al min erhvervserfaring og som du energien er drivmidlet. 

Hvad er det ved mennesker der står i vejen for at se muligheden i .........eks. din anvisning om at blive .....du nævnte egen søn der afviste?

Jeg oplever ofte at man siger "Det kan jeg ikke ...." jeg ved det er et stort emne men også værd at beskæftige sig med vi har jo behov for iværksættere.Star

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Hvor kunne det være fedt hvis du atter lavede en ny udgave af millionær-lærlingen. Jeg mener slet ikke det har fået den opmærksomhed som den fortjente, hverken før under eller efter. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Flemming,

Tak for dit svar jeg tænkte det jo nok - det er energien der er drivkraften og ikke alene målet milionær - vel er det rart at have hvad man behøver - "behøver" er jo så nøgleordet - men det at være i gang med noget der giver udfordringerne - så selv er jeg administrator/mentor for en mindre nystartet virksomhed og arbejder der med al min erhvervserfaring og som du energien er drivmidlet. 

Hvad er det ved mennesker der står i vejen for at se muligheden i .........eks. din anvisning om at blive .....du nævnte egen søn der afviste?

Jeg oplever ofte at man siger "Det kan jeg ikke ...." jeg ved det er et stort emne men også værd at beskæftige sig med vi har jo behov for iværksættere.Star

Tak John Sommer for at du gjorde mig opmærksom på det med min familie herunder min egen søn. De var naturligvis meget tæt på mig, og har set hvor meget jeg arbejde, hvilke risici jeg tog, og hvilken energi jeg arbejde med. Jeg kan forstå deres tanker: ”Det er ikke mig – det kan jeg ikke klare”. Min søn var ærlig og sagde: ”Jeg orker ikke arbejde så hårdt som du gør, far”. Hvad gør han nu? Han arbejder måske endnu hårdere på at gøre ANDRE rige!
Man skal nok have iværksætter genet i sig og ikke mindst energien. Man skal have en drøm – et mål. Det er da fint nok bare at kunne overleve som selvstændig, ikke alle behøver at have store drømme (læs millionær mål).
Vi skal altså finde dem med iværksætter genet og hjælpe dem i gang og vise dem en vej. Jeg tror det er godt at have forbilleder. Min mor var selvstændig og overlevede sammen med min far, ved at have kiosk. Min stedfar havde restaurant og han mere end overlevede økonomisk med min mor ved sin side. De som var nået længere end jeg selv, kunne jeg lære noget af.
Jeg var så heldig at møde nogle som kunne det med at tjene rigtig mange penge. Jeg sugede det til mig, som jeg kunne bruge i min forretning.
Hvis vi kan være gode eksempler for iværksættere, så kan de yngre suge det til sig de kan bruge i deres forretning. Vi kan ikke hjælpe alle, men vi kan hjælpe dem, som vil hjælpes.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Hej Flemming

Hvor kunne det være fedt hvis du atter lavede en ny udgave af millionær-lærlingen. Jeg mener slet ikke det har fået den opmærksomhed som den fortjente, hverken før under eller efter. 

Hej Kenneth

Hvad mener du med at lave en ny udgave af "millionær-lærlingen", tage en ny lærling eller vil du følge med i en spændende historie fra det virkelige iværksætterliv?

Jeg har lært noget af forsøget med at udfordre Amino´s iværksættere og tilbyde en gratis læreplads. Det med at tilbyde noget gratis har mærkeligt nok en lav værdi. Ikke fordi jeg vil tage penge for at hjælpe med diverse problemer, men de som har hjælp behov må selv finde vej til mig. - Man har jo lov at blive klogere.

Ellers en fin internet butik du har banket op Kenneth. Kan du ikke snart leve af den?  Jeg kan ikke lide dit logo her på Amino med en brandmand foran et brændende hus. Skal han ikke i gang med at slukke ildebranden med dit udstyr?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Det er jo naturligvis ikke uden vanskeligheder man arbejder sig igennem - familien - jeg ved det - den forventer også at vi er der  - men når man brænder så ...... familien jow den nyder jo godt af resultaterne - men den forventer også at du er der  - og bebrejder dig når du arbejder på drømmen - men resultaterne deraf - er jo det som familien nyder godt af - men jeg har selv set resultaterne af at være i langværige uddannelser og krævende jobs i hele mit liv - og det er nok ikke ovre pt. Men det luner dog at se sit afkom gøre meget af samme slags - det er jo den der skabende adfærd der er spændende ikke ?

Vi vil så gerne at vore efterkommere kopierer os ik?

john

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Jo jeg vil godt kunne leve af det, men er stadig under uddannelse. Der lærer jeg dagligt nye ting jeg kan bruge, så det må vente et år endnu.

Den chance du sidst gav gratis væk, her på amino, var en gylden chance som nok ikke blev udnyttet godt nok. Jeg tror du med en ny "lærling" (den rette) vil kunne gøre en kæmpe forskel. Jeg syntes bare det er knald ærgeligt i ikke fik det til at fungere, men måske et forsøg mere og det lykkes?

Hvordan du så lige finder den rigtige, der vil ligge det der kræves, ved jeg ikke. Nu er jeg selv under uddannelse og vil derfor ikke kunne udnytte et så godt et tilbud, men jeg tror der er mange på amino idag, der vil lytte og reagere efter drømmen.

Om det skyldes at det var gratis, tvivler jeg på. Måske var det bare den forkerte kandidat?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udgivet et Nyhedsbrev d. 6. september med overskrifterne:

Succes - det er da noget man planlægger

Professionelt Mersalg

som kan læses på: www.rigmand.es

Du kan også tilmelde dig mine Nyhedsbreve på www.rigmand.es og få dem når de udkommer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

VIP Kursus - NYT

På www.rigmand.es kan du under NYHEDSBREVE læse om et VIP kursus jeg har strikket sammen til dem som ønsker fremgang.

Her en kort introduktion:

VIP Kursus - NYT

Jeg tilbyder en samlet færdig pakke løsning til de virksomheder, der ønsker vækst og fremgang.
Mit VIP kursus er tiltænkt iværksættere og virksomhedsledere, der ønsker en positiv udviking i deres virksomhed.

Krav til elev
1.    Du har drevet/ledet en virksomhed i mindst 1 år.
2.    Virksomheden har 1 til 12 ansatte.
3.    Du har forståelse for: Salg, marketing, regnskab, budgettering og      
       virksomhedsøkonomi.
4.    Du har læst min bog Rig Som Selvstændig.
5.    Du har skabertrang, ambitioner, energi, tro, udholdenhed, viljestyrke og
       mod.

Du modtager

1.    Plan til en årlig fremgang på 20% eller hvad du måtte ønske.
2.    Budget overslag og handlingsplan.
3.    Undervisning i meditation og mental træning.
4.    Forslag til hjemmeside forbedringer.
5.    Forslag til salgsbreve og PR meddelelser.
6.    6 måneders opfølgning på handlingsplan og budget.

Du får ikke en færdig løsning trukket ned over hovedet, nej - vi laver sammen en plan du tror på, du kan gennemføre.

 

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har læst de 70 gode råd på din hjemmeside og hvis bogen er lige så god så serjeg frem til at læse den.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

 

www.bricksite.com/no_money

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld:

Har læst de 70 gode råd på din hjemmeside og hvis bogen er lige så god så serjeg frem til at læse den.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

 

www.bricksite.com/no_money

Jeg har været en kort tur inde på din hjemmeside, og er sikker på du kan bruge mange af de gode råd min bog giver. Da jeg ikke har modtaget din bestilling af papirbogen går jeg ud fra at du har købt E-bogen, som jeg først får besked om meget senere.

God fornøjelse med læsningen og med at tjene mange penge.

Flemming

Side 40 ud af 41 (404 indlæg)