Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

undersøgelse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne havde viden om turisters/ansattes kriterier for valg af henholdsvis hotel og arbejdsplads.

Hvor kan man finde allerede produceret data/statistik?
Hvad koster en undersøgelse (i det tilfælde der ikke er tilgængeligt data allerede) hvis den skal laves proff.?
 
Kristian
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian

Ja om der allerede er foretaget sådan en undersøgelse ved jeg ikke. Vi har ikke i hvert fald - men vi kan

Ang. pris så afhænger det helt oh holdent af hvilken metode du vil bruge. Vi laver både telefoninterviews (CATI) og webbaserede undersøgelser (CAWI).

Umiddelbart ser jeg det som 2 undersøgelser, hvor der mht. de ansatte mulighed, for at lave det direkte ude på hotellerne, mens turisterne skal spørges gennem en undersøgelse på et reprænsentativt udsnit af den danske befolkning.

Men send mig en mail, så kan vi aftale nærmere, og jeg kan lave et uforpligtende tilbud. Uanset hvad så har vi en løsning til et hvert behov, og en hver pengepung.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Jeg vil da tro at brancheforeningerne indenfor hotel/restauration og turisme løbende laver den slags undersøgelser.
 
Prøv at se på HORESTA''s website (www.horesta.dk) - de har nogle analyser du kan studerer.
 
mvh Carsten
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svarene
 
Jan----> Ser lige hvor meget jeg kan finde af allerede producerede undersøgelser, og vender tilbage

Carsten---> det var virkelig guld :-) fandt lige en undersøgelse som underbygger vores produkt til fulde! så det er jo tæt på fantastisk, tak for det....

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian

Ja findes der allerede en undersøgelse du kan trække på, så er der ingen grund til at lave mere. Skal der derimod laves noget der passer specielt til jer, så sig frem. Har du spørgsmål til den undersøgelse du har fundet så sig frem, så er jeg blot et indlæg væk med hjælp.

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lige snakket med Horesta, som sidder med samme data/vidensbehov, så der er basis for en undersøgelse.
 
Ved ikke hvordan man rent praktisk gør det, men vi vil gerne have noget data der underbygger vores koncept. F.eks. en spørgeskemaundersøgelse som kunne kortlægge hvilke kriterier man vælger sit hotel udfra.
Det drejer sig primært om spørgsmål i relation til fysisk aktivitetsoplevelser, wellness og sundhed. Og om tilbud indenfor denne kategori vil være afgørende valget af hotel. 
Følgende notits giver et lille indblik i de krav der stilles, men den er lidt gammel, så der er sikkert sket noget siden http://www.horesta.dk/download/pdf/tendens0204_low.pdf 
 
Jan----> du får lige en mail, så jeg kan få en ide om det økonomiske omfang af en sådan undersøgelse
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristian

Jamen det lyder jo fint. Og ganske morsomt sammentræf. Jeg taler netop nu også med HORESTA omkring en undersøgelse, så måske kan I lave det sammen.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved at WoCo også laver en del statistik omkring hoteller.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tjekket hos Danmarks Turistråd? De ved en del om turisters adfærd i hvert fald.

mvh Hans
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)