Hej Aminoer. Jeg har et lille problem med Post Danmark (hvem sagde igen?) Jeg har i ca to år haft en erhvervsaftale med dem, som inkluderer webpack. Vores virksomhed ligger på to forskellige adresser og adressen den er registreret på (Adresse1), har intet med postforsendelser at gøre, så derfor har vi bedt post dk om at sende fakturaer til adresse2. Dette har vi gjort 5 - 10 gange og det er kun lykkedes i et par enkelte måneder, ud af de over to år vi har været kunde hos dem. PersonX som bor på registreringsadressen åbner således intet post fra post dk, da han ved det hører til et andet sted. Han tager dog posten med til adresse2 når han lige kommer forbi - men det er desværre ved at være længe siden! Det har resulteret i, at vi nu har nogle ubetalte regninger fra post dk, som er blevet pålagt gebyrer, renter og er blevet sendt til inkasso, hvilket også har udløst et gebyr (Samlet 1656,-) (PersonX åbnede brevet, som var adresseret direkte til ham personligt og som var fra inkasso advokaten) Post dk har lovet flere gange at sende alle fakturaer til adresse2, men det er altså ikke sket. Jeg sendte igår en mail til inkasso advokaten, hvori jeg forklarer sagen - at vi gerne vil betale vores gæld, men ikke gebyrer, men han svarer meget kort; "Fakturaen bliver sendt til selskabets hjemadresse. Omkostninger, rykkergebyr og renter mv. skal også betales. Der vil i modsat fald blive udtaget betalingspåkrav".Hvordan skal jeg forholde mig? Jeg gider jo nok ikke at køre den alt for langt - jeg synes bare at det virker for dumt, at vi skal betale for at Post Dk ikke kan finde ud af at fakturere til en anden adresse....
Så ja, det er mest princip - men dem skal man vel også indimellem holde fast i?
Tak for inputs. VH U |
Hvorfor ikke bare ændre selskabets hjemadresse til adresse 2 fremover??
Det kan du gøre under webreg.dk
Og derefter PD som en ændring af firmaets adresse.
mvh