Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejekontrakt erhverv

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian, 

er det stadig muligt at modtage en standart erhvervslejekontrakt fra dig?

i så fald vil jeg blive meget glad! min mail er elisabethkiss@gmail.com

på forhånd tak

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Hvis du stadig vil sende en erhvervslejekontrakt, vil det glæde mig at modtage en på wist@mail.tele.dk

Mange tak

Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Du må ligeledes gerne sende en kontrakt til mig.

thomas@tboffice.dk

Mange tak.

Thomas

Fra Hasle
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg står og mangler en erhvervslejekontrakt. Jeg vil høre om jeg kan få en tilsendt? 

Mvh

Ruben Steffensen

ruben_steff@hotmail.com 

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Jeg ville være taknemmelig hvis du kunde sende mig en erhverslejekontrak. bv@opskagen.dk på forhånd tak.

 

Mvh Bent.

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun advare mod standard kontrakter, I kan komme i samme fælder som private - alt skal stå i korrekte paragraffer med korrekt formulering hvis den skal holde i retten.. Pludselig står I med en lejer der kan blive resten af livet eller andet..

Det er ikke for at få kunder i min butik, I kan også køre en tur omkring en advokat og få den set igennem - men at lave sådan noget selv for at spare et par tusinde kan koste mange mange tusinde kroner i den anden ende.

 

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Det samme som de andre :D

jesperroerbek@gmail.com

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maysepedersen.

Du har sikkert ret. Har du en erhverslejekontakt der præsis tager stilling til fremleje/ salg. Jeg skal åbne en bager/sandwich cafe. Jeg ønsker at sikre at jeg er erhversbeskyttet så jeg evt.senere kan sikre mig godwill af min investering. hva koster det ?

Mvh Bent   Bv@opskagen.dk

 

 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent.

Du kan være helt sikker på jeg har ret :-)

Jeg kender historier om nogle der ikke kan få deres erhverslejere ud igen, og har dummet sig noget så grundigt med lejekontrakten så de ender med at sætte penge til..

men der findes ingen standard kontrakter til hverken erhverv eller privat der holder i retten - det skal altid være specifikt, så pas nu på jer selv.

Jeg har valgt at springe erhvervs delen over, jeg ønsker ikke at beskæftige mig med det.. Jeg kan godt sende en standard som du kan udfylde - og så vil jeg på det kraftigste anbefale dig at runde en advokat til at kigge den igennem..

Du kan også finde standarder på nettet.. Desværre - for det er derfor folk falder i fælden, da det kan indikere det da er nemt nok - men de kender ikke fælderne og det juridiske bag sådan en kontrakt..

Det koster dig måske et par tusinde hos en advokat, og de penge er godt givet ud..

Held og lykke med det :-)

Vh May-Britt

 

Side 4 ud af 6 (55 indlæg)