Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg eller kan jeg ikke?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen.

 

Nu er det sådan at jeg vil starte en webshop med sexlegetøj.

Mit problem som jeg nu er stødt ind i som har gjort at jeg ikke har videregjort det endnu, er at jeg står i RKI og skylder skattefar penge.

Kan man overhovedet starte en webshop når man gør det?

Jeg kunne selvfølgelig vente et år til jeg er ude af RKI. Men vil jo gerne have det op og køre så snart jeg kan.

 

Mvh Pia.

Fra Canada
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia,

Om dit "medlemsskab" af RKI er en hindring ved jeg ikke, men du har i hvert fald valgt at prøvekræfter med det område hvor der er flerst konkurrenter.

Jeg læste i en tråd i netop dette forum at der er mellem 300 og 500 shops i lille Danmark - så god fornøjelse.

Du skal være velkommen alligevel, men såfremt du hører til de 98% af befolkningen som tror at, "jeg skal bare lige åbne en sexlegetøjsbutik så vælter kunderne og pengene ind" så må jeg desværre skuffe dig. Usædvanligt hårdt arbejde at få kunderne ind i shoppen, endnu hårdere at få dem til at købe noget og igen mange gange hårdere at få dem til at komme tilbage.

Held og lykke.

 

LarsQ.

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Pia, Tak for dit indlæg. Smile

Du vil selvfølgelig rende ind i et problem med hensyn til Dankort betaling via PBS! som jo er et "must" i dag.. du vil ihvertfald få det svært indenfor denne branche hvis du valgte ikke og få dankort implementeret - din butik vil simpelthen ikke kunne overleve.

Men jo - du kan da sagtens starte en webshop op selvom du står i RKI - men som sagt, på nogle punkter vil du selvfølgelig rende ind i lidt problemer. Hvis du f.eks. også skal låne penge til investering i varelager..osv. sådan at du hurtigt kan leverer produkter til kunderne..

Så overvej situationen lidt... og så tag en beslutning. Smile omkring hvad der er bedst for dig.

Er sikker på at du finder en god løsning.. held og lykke med dit projekt.

Ha en super god dag..

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Tilmeldt 28. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det sådan at jeg ikke vil gøre det fordi jeg tror jeg bliver rig på en dag. Tværtimod så er det bare noget som jeg synes kunne være sjovt at have ved siden at studie og arbejde. Noget som langsomt kan arbejde op. Men med det sagt så skal jeg selvfølgelig have et færdigt koncept før jeg lægger noget ud med det samme.

 Jeg læste godt at der var 300-500 her i danmark. Men jeg vil ikke kun sælge i danmark, jeg har forbindelser i england så vil gøre det mere internationalt :)

 Og det med kunder er nok min største udfordring, men er sikker på alle startede fra bunden på et tidspunkt. Uden viljestyrke kommer man ikke langt og det har jeg masser af.

 

Men tak for din input, altid rart med svar.

 

Mvh Pia.

 

Tilmeldt 28. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar, det var det som jeg ville høre.

 Ser ud til at jeg må vente et år da det er færdig betalt der. Så vil jeg bruge tiden på at læse, researche og skaffe flere kontakter og udarbejde min idé lidt mere. .

 

Mvh Pia.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Efter min mening kan du godt starte op uden et betalingskort. Du skal selvfølgelig have kapital til et varelager, men dine kunder kunne betale direkte til din bankkonto. Når du først har besluttet dig for at være selvstændig så kan du nok ikke foretage dig ret meget mere fornuftigt end bare at starte. Der er konkurrenter alle vegne, men du skal skille dig ud fra dine konkurrenter. Kan du det? Har du en plan? Du kan få 224 god råd ved at læse min bog Rig Som Selvstændig lige købt af Martin Thorborg himself. Læs mere på www.rigmand.es.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt kan du lade en anden person "stå" for firmaet, bare så du selv klarer sagerne - hvis altså PBS ikke vil godtage din ansøgning.

Jo større konkurrence der er, jo større krav kan kunderne sætte. Derfor vil det være op ad bakke uden dankort.

Jeg synes ikke du skal lade dig slå ud af antallet af konkurrenter, men i stedet bruge deres erfaringer og få succes med din shop. 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)