Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

trykprisen på magasin á la "M", VMAX eller bilmagasinet.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad angår Benjamin og hele dit regnestykke tror jeg det er nemmest at kontakte dem. Tror dog ikke at det helt hænger sammen...
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg prøver at påvise er at det ikke koster op mod 4 millioner om måneden at drive et blad som VMAX eller M.

Jeg sagde at omsætningen ville være omkring 2 mio, men det er også højt sat, jeg tog nemlig ikke butikkernes avance med i mit regnestykke, så omsætningen på et oplag på 50.000 kr er: butikkernes avance på 12 kr * 50.000 trukket fra de 2 mio altså istedet 1,4 mio.  
 
Mon ikke det passer bedre med 1,4 mio end 4 millioner i månedlige udgifter til at køre sådan et blad??
 
Desuden har jeg ikke snakket noget som helst om at tjene på bladet, det skal bare kunne køre rundt.
Ved ikke hvor vilde "Benjamin" er for at svare på mine spørgsmål omkring dette, men ja man kunne da prøve.
 
Det er klart at flere blade med et højt salgstal ville være at foretrække frem for ét med et højrt salgstal, det er vel logik, da man så kan få lavet mere til en lavere pris....
 
Men mener i det ville være muligt at drive sådan et blad som VMAX eller M! for 1,4 millioner om måneden, hvorfor, hvorfor ikke? 
 
 
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er umuligt at svare på. Hvor meget kan du selv lave? Hvordan ser annoncemarkedet ud? Hvor gode aftaler kan du få i hus med trykkeri og andre? Hvor mange blade får du solgt?

Men jo jeg tror sagtens du kan køre sådan et blad til 1.4 mio. Problemer er bare at skrabe de 1,4 mio sammen ;o)
Side 3 ud af 3 (23 indlæg)