Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide haves opfinder søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide som jeg gerne vil føre ud i livet, teknikken i produktet er simpel, men desværre har jeg ikke nødvendig teknisk indsigt til at gøre det selv.

Jeg søger derfor en som ved noget om elektronik, print osv. og som arbejder på kælderniveau.

Findes der en amino som vil være med på ideen. Du må gerne være bosiddende i det østjyske.

 

Hilsen

 

Erik 

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke 100% om det kan bruges, men jeg ved ihvertfald at hvis man har en god ide, og den skal produceres er en industriel designer altid en god idé at besøge også selvom det er elektronik etc..

www.designpartners.dk er nogle jeg kender personligt. Du kan spørge efter Thomas og hils fra mig. De arbejder med forskellige forretningsmodeller. Hvis din idé er god nok vil de måske være med på en eller anden provisionsløsning.
Og jeg kan garantere, at de ikke hugger din idé.

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Steenlautrup

Tak for dit råd, men at designe den kan jeg selv, jeg mangler en til at få den til at virke rent reknisk.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Yes yes, jeg forstår, det er blandt andet sådan noget sådan nogle kan, altså også at få tingene til at virke teknisk. Men du bestemmer selfølgelig selv hvordan du vil gribe dit projekt an, det var bare et forslag Smile

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PB

Hilsen Dennis Pedersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende en mail på jtp@jtpdevelopment.dk med lidt mere beskrivelse af projektet.. Arbejder med elektrionik og print fremstillinge på "kælder niveu"..

Mvh
Jesper Pedersen

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)