Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet internet shop for herresmykker.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Personligt vil jeg aldrig handle i en webshop som ikke har visa, dankort betlingsmuligheder. Efter min mening skriger langt væk af useriøst firma. En anden ting er at naar jeg ser paa siden og produkterne saadan i første øjekast tænker jeg SM... Saa ville nok ogsaa faa ændret farven paa siden. Mvh Anders
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

 

Tak for alle jeres svar og meninger, og Dankort/Visa betaling er bestilt, men der er meget lang ventetid i øjeblikket.

 

Regner med det endelig kommer på denne uge.

 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det er PBS, så skal du nok regne med en lille måned.. Tongue Tied 

Mvh.

Nikolaj 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

umiddelbar må jeg gi tidligere kommentarer medhold i, at siden ved første øjekast for nogen kan virke meget dyster. Jeg fandt aligevel nogle smykker, jeg kunne finde på at købe :-)

Godt at se du har fået betalingskortene med på forsiden.

Jeg kender ikke lige statistik for det, men jeg har set nogle sider have en top 10 liste. Jeg ved ikke om det vil passe til din side - det kan du jo selv overveje(og undersøge) - måske det generer flere salg.

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det meste er blevet sagt i det første store indlæg. Eftersom du udenfor ferietid har levering på 1-2 dage så se at få lavet noget der fortæller kunden det, og sæt det på forsiden et sted.

I modsætning til mange andre syntes jeg faktisk der var mange fede produkter, som jeg ikke har set før andre steder. Jeg glæder mig til at du får Visa/dankort implementeret :)

Mvh.

Michael

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Jeg har været inde og lure lidt på siden, og jeg må give Brian ret - designet kunne godt trænge til en ordentlig overhaling, hvis siden skal være stedet, hvor den "moderne mand" handler smykker. Hvis du ikke er moderne, tiltrækker du næppe kunder, der er det.

En anden ting, jeg ikke kunne lade være med at lægge mærke til, var beregningen af ringstørrelse, hvor du angiver Pi til at være 3,1428. Mig bekendt har der ikke være flertal for at ændre det fra 3,1415. Det er virkelig i småtingsafdelingen (I know), men den type fejl kan alligevel sende et uheldigt signal til modtageren.

Desuden vil det signal, du sender til mulige kunder blive væsentligt forbedret, hvis du får nogen til at støvsuge siderne for tastefejl, kommafejl osv. Vær især opmærksom på, hvor konsekvent du er med varenavne, menuens punkter og skriftstørrelse. Eksempelvis:

  • Nogle steder er der punktum efter kategoriens navne - fx under punktet "armbånd", hvor der er punktum efter Læder, men ikke Rustfrit stål.
  • Læderarmbånd er (i kategorien Armbånd > Læder) skrevet på tre måder i listen: Læderarmbånd, læder armbånd og Armbånd Læder.

Når alt dette så er sagt, så synes jeg, det er nogle virkelig fede smykker, du sælger i shoppen. Høj karakter til gennemsigtigheden af priserne med den gratis levering. Det tror jeg ikke, at jeg er stødt på før faktisk :)

Held og lykke med forretningen!

//Julie

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)